Sonos și FC Liverpool au anunțat un parteneriat, pentru ca fanii să se bucure de spectacolul fotbalului cu un sunet extraordinar. Vestea vine fix înainte de începerea noului sezon din Premier League. Acesta este primul parteneriat Sonos cu o echipă sportivă, care arată că firma pune pe primul lor experiențele audio de top.
Ce implică parteneriatul? Printre altele Sonos vă crea experiențe sonore captivante în cadrul stadionului, concentrandu-se pe saloanele interioare de relaxare și pe zonele dedicate jucătorilor, dar și pe centrul de antrenament AXA, baza de antrenament a clubului. Liverpool are și o afinitate pentru arta muzicala, fiind punct de pornire pentru numeroși artiști iconici, inclusiv The Beatles, Apollo 440, Frankie Goes to Hollywood și mulți alții.
Pete Pedersen, Marketing VP Sonos, a declarat:
“Sunetul a fost întotdeauna o parte esențială a sportului – aceasta conferă energie fiecărui joc, indiferent dacă este vorba despre muzica pe care jucătorii o ascultă atunci când intră în atmosfera de competiție, despre cântecele vibrante ale fanilor din tribune sau despre reconstruirea atmosferei de pe stadion chiar acasă. Am căutat o echipă – și un grup de fani – care să împărtășească pasiunea noastră pentru experiențele de audiție. Datorită atmosferei electrizante de la Anfield și a patrimoniului muzical cu tradiție al orașului, FC Liverpool a devenit partenerul perfect pentru noi.”
Sonos va recrea atmosfera și energia unică a stadionului în spații de vizionare dedicate, prin puterea produselor home theater cu brand Sonos.