Xiaomi are un nou logo şi o nouă identitate vizuală, create de către un designer japonez, Kenya Hara

5.132 ori
<b>Xiaomi are un nou logo şi o nouă identitate vizuală, create de către un designer japonez, Kenya Hara</b>Se pare că Mega Evenimentul Xiaomi de azi şi ieri chiar a fost mai important decât credeam. Pe lângă noile produse (telefoane, procesor de semnal de imagine, router, automobil chiar), avem şi o schimbare de identitate de brand şi logo. Xiaomi se afişează

Se pare că Mega Evenimentul Xiaomi de azi şi ieri chiar a fost mai important decât credeam. Pe lângă noile produse (telefoane, procesor de semnal de imagine, router, automobil chiar), avem şi o schimbare de identitate de brand şi logo. Xiaomi se afişează începând de astăzi cu o identitate de brand creată de designerul japonez Kenya Hara.

Xiaomi

Practic schimbarea e faptul că logo-ul "Mi" sta acum într-un "squircle", acel pătrat cu colţuri rotunjite popularizat de interfeţele aplicate pe Android în ultimii ani. Fontul a fost schimbat pentru numele Xiaomi, adăugând un look mai plăcut privirii şi puţin mai rotunjit, mai prietenos. Adoptarea unui contur mai fin şi rotunjit, diferit de logo-ul pătrat de până acum se aplică alături de reconfigurarea cunoscutului "MI". Kenya Hara a folosit formula matematică superelipsa, atunci când a creat noul logo Xiaomi. A ales balanța optimă între pătratul perfect şi cercul perfect. Conceptul vizual propus este "Alive" (Care trăieşte), dedus din faptul că Xiaomi, prin inovaţia tehnologia le-a adus oamenilor control asupra vieţilor lor şi adaptabilitate.

Xiaomi a declarat oficial că a dorit un "look mai agil" pentru identitatea sa de brand şi unul care îi indică natura agilă pe măsură ce intră în al doilea deceniu de existenţă. Xiaomi a împlinit ani în 2020 şi în ultimii ani s-a listat la bursă, a avut multiple spinoff-uri desprinse, că Redmi, POCO, Black Shark, iar acum a intrat şi pe piaţa auto.

Kenya Hara, creatorul acestui logo este profesor la Universitatea de Arte Musashino şi preşedinte al Nippon Design Center. Xiaomi declară că va continua să utilizeze portocaliul ca nuanță principală, apreciind valentele sale. Totuşi logo-ul complet va avea litere argintii sau negre ca branding suplimentar pe produsele high end.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×