Apple ar putea modifica strategia OLED din cauza vânzărilor slabe ale iPad Pro

1.072 ori
<b>Apple ar putea modifica strategia OLED din cauza vânzărilor slabe ale iPad Pro</b>Un zvon recent apărut pe X indică faptul că Apple ar putea revizui planul său pentru produsele cu ecrane OLED, ca urmare a performanței slabe a iPad Pro cu OLED lansat anul trecut. Deși modelul a adus o reducere semnificativă a greutății (-15%) și a..

Un zvon recent apărut pe X indică faptul că Apple ar putea revizui planul său pentru produsele cu ecrane OLED, ca urmare a performanței slabe a iPad Pro cu OLED lansat anul trecut. Deși modelul a adus o reducere semnificativă a greutății (-15%) și a grosimii (-22%) față de versiunea Mini-LED, prețul ridicat a limitat cererea.

Conform datelor disponibile, la începutul anului 2024, Samsung Display și LG Display planificaseră să furnizeze peste 9 milioane de panouri OLED, în timp ce livrările reale au fost de doar 5,7 milioane. Inițial, Apple stabilise un obiectiv de livrare de aproximativ 6 milioane de unități iPad Pro, dar din ianuarie 2025 a început să reducă comenzile de panouri OLED. Se estimează că necesarul de ecrane OLED pentru iPad Pro în 2025 va fi de aproximativ 5-5,5 milioane, sub așteptările inițiale. Un alt aspect problematic este lipsa inovațiilor hardware pentru modelul OLED iPad Pro din acest an, ceea ce a amplificat sentimentul negativ al pieței.

Ca urmare, Apple ar fi luat decizia de a ajusta planurile pentru produsele sale viitoare cu ecran OLED.

  • iPad mini cu OLED rămâne programat pentru 2026.
  • iPad Air cu OLED a fost devansat pentru 2027, cu un an mai devreme decât planul inițial.
  • iPad Pro cu OLED modernizat a fost amânat până în 2028 și ar putea fi primul model Apple care va folosi tehnologia COE pentru un afișaj mai rezistent și eficient energetic.
  • Un iPad pliabil este în continuare în plan, dar nu va fi lansat mai devreme de 2028.

Pe segmentul MacBook:

  • MacBook Pro cu ecran OLED este așteptat spre sfârșitul lui 2026, cu panouri OLED de generația a 8-a de la Samsung Display și tehnologie tandem cu strat dublu.
  • MacBook Air cu OLED a fost amânat până după 2028 și va folosi o structură hibridă cu un singur strat OLED, pentru reducerea costurilor.

Deși vânzările slabe ale iPad Pro cu OLED ridică semne de întrebare, Apple continuă tranziția către ecrane OLED pentru toate dispozitivele iPad și MacBook, obiectivul fiind ca întreaga gamă să adopte această tehnologie până în 2028-2029. De asemenea, un posibil model pliabil ar putea aduce noi oportunități pentru strategia OLED a companiei.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×