Piața tabletelor pare a se redresa în 2024; Vânzările au crescut în al doilea trimestru din 2024

749 ori
<b>Piața tabletelor pare a se redresa în 2024; Vânzările au crescut în al doilea trimestru din 2024</b>Tabletele s-au vândut foarte bine în jurul anului 2020, în perioada pandemiei. Ulterior  cererea pentru astfel de dispozitive a scăzut, existând un declin serios la nivel de vânzări pe această nișă. Ei bine, azi avem date prin intermediul IDC cu privire

Tabletele s-au vândut foarte bine în jurul anului 2020, în perioada pandemiei. Ulterior  cererea pentru astfel de dispozitive a scăzut, existând un declin serios la nivel de vânzări pe această nișă. Ei bine, azi avem date prin intermediul IDC cu privire la vânzările de tablete la nivel global în al doilea trimestru din acest an. Pare că piața se redresează ușor, vânzările crescând cu 22.1% față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai jos am detalii.

Vorbim despre un total de 34.4 milioane de tablete vândute doar în al doilea trimestru din 2024. Apple continuă să domine, având o cotă  de piață de 18.2% în Q2 2024. S-ar fi vândut bine cele mai noi modele iPad Pro și iPad Air, de 11 și 13 inch. Cu toate acestea, compania a întâmpinat dificultăți în China, unde concurența din partea jucătorilor locali, precum Huawei și Xiaomi, a afectat creșterea vânzărilor.

Samsung ocupă locul al doilea, cu 6,9 milioane de unități vândute și o creștere anuală de 18,6%. Este demn de menționat faptul că Samsung a reușit să își crească vânzările fără lansări majore de produse, succesul fiind alimentat de mai multe implementări comerciale. 

Poate cea mai spectaculoasă performanță a venit din partea Xiaomi, care a înregistrat o creștere uriașă de 94,7%, vânzând 2 milioane de unități în al doilea trimestru al anului. Această performanță se datorează, în principal, expansiunii agresive pe piața europeană, cu creșteri notabile în țări precum Rusia, Franța, Germania și Spania. Chiar am testat două tablete lansate recent de către Xiaomi și pot spune că m-au impresionat, fiind adevărați rivali pentru modele din portofoliul Samsung și chiar Apple. 

Pe locurile 4 și 5 apar Huawei și Lenovo, companii ce au înregistrat de asemenea creșteri frumoase la nivel de vânzări. Pare că cererea de tablete e tot mai mare, iar analiștii cred că acest trend ascendent se va menține. Totuși, pe termen lung succesul depinde de capacitatea producătorilor de a oferi inovație și de a crea dispozitive ce oferă funcții interesante, ce vor face consumatorii să își dorească un upgrade. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×