Finalul lunii ne rezervă o schimbare în cadrul Deutsche Telekom și nu vorbim despre modificări la nivel de conducere, ci despre o schimbare de logo. Astfel, cel mai valoros brand de telecomunicații din Europa (potrivit Brand Finance Global 500), va utiliza de acum înainte un logo actualizat. Acesta va apărea în toate companiile naționale care acționează sub marca T, cât și la nivel de grup.
(logo vechi - stânga / logo nou - dreapta)
Logo-ul va fi văzut și în România, iar legat de modificare, acesta vine acuma în format 1-T-1 (digit-T-digit) și semnifică aparent concentrarea în special pe participarea la viața digitală, pe activitățile durabile și pe coeziunea socială. Compania spune că "T" reprezintă cea mai puternică conexiune între oameni, reprezintă participarea, încrederea și optimismul digital.
Iată ce a declarat Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom România Mobile:
"Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului și al apropierii de clienți, asupra cărora Telekom Mobile își concentrează eforturile, ajutându-ne în creșterea vizibilității și digitalizarea comunicării noastre. În același timp, apartenența la un brand global atât de puternic și valoros și consistența pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forță pentru compania noastră, o dovadă în plus a seriozității și angajamentului pe care l-am făcut pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri."
Ni se reamintește faptul că această schimbare de logo vine la mai puțin de jumătate de an de la repoziționarea companiei Telekom Romania Mobile și lansarea noii promisiuni făcute clienților - "Mobil așa cum vrei. Simplu și corect'. Suntem informați că schimbarea logo-ului va fi implementată treptat odată ce compania va lansa noi materiale de comunicare și noi campanii.