Evoluție record pentru OPPO în România și în alte țări din Europa Centrală și de Est; Ce strategie folosește compania?

1.507 ori
<b>Evoluție record pentru OPPO în România și în alte țări din Europa Centrală și de Est; Ce strategie folosește compania?</b>OPPO, lider global de tehnologie, a înregistrat rezultate record în țările din regiunea Europei Centrale și de Est. Acestea au la bază strategia „glocal” conform căreia producătorul creează o sinergie între resursele globale ale companiei și talentele

OPPO, lider global de tehnologie, a înregistrat rezultate record în țările din regiunea Europei Centrale și de Est. Acestea au la bază strategia „glocal” conform căreia producătorul creează o sinergie între resursele globale ale companiei și talentele locale care duc la dezvoltarea celor mai utile inovații și celor mai potrivite produse pentru nevoile utilizatorilor. Detalii avem mai jos.

Datele furnizate de Canalys arată că OPPO a înregistrat cele mai mari creșteri în această regiune pe parcursul trimestrului al treilea din anul 2021. Evoluții importante s-au remarcat în România (+130% față de anul trecut), Turcia (+60% față de anul trecut) și Polonia (+44% față de anul trecut). Astfel, interesul utilizatorilor față de tehnologiile OPPO a crescut pe întregul continent și implicit, poziționarea brandului ca al patrulea producător de smartphone-uri, cu o creștere anuală de 45%. 

OPPO este prezent acum în 11 țări din Europa Centrală și de Est, deservind peste 400 de milioane de oameni. În ultimul trimestru din acest an, OPPO a înregistrat multiple rezultate record în piețele cheie din această regiune. S-a clasat astfel în top trei producători de smartphone-uri în Polonia, Turcia, România și Ucraina. În vara acestui an compania debuta și pe piețele din Ungaria și Slovacia, clasându-se încă de la început în top patru producători de smartphone-uri.

A fost înregistrat un alt rezultat important și în Kazakhstan, acolo unde ultimele modele din gama Reno (Reno5 și Reno6) au atins o cotă de piață de 31% în categoria midrange. Totodață, vânzările online din Rusia au crescut cu 600% de la începutul anului 2021, iar în România OPPO a atins o cotă de piață de 14% în puțin peste un an de la debut, reprezentând un record în industrie la nivel local.

Johnny Zhang, Președinte OPPO pentru Europa Centrală și de Est, a declarat:


„OPPO este un brand tânăr al cărui ADN se bazează pe dezvoltarea inovațiilor. Pe măsură ce brandul se dezvoltă în regiunea Europei Centrale și de Est, ne concentrăm pe oferirea unor produse simple și ușor de folosit, care permit utilizatorilor să își exploreze creativitatea păstrându-și confidențialitatea. Considerăm că utilizatorii din regiune apreciază această abordare, demonstrat prin succesul companiei pe multiple piețe locale”

OPPO

Printre cele mai importante investiții din regiune se numără Centrul European de testare din România în cadrul căruia compania verifică funcționarea fluidă a produselor, fabrica din Turcia dar și crearea multiplelor echipe locale specializate. Succesul din această regiune va fi consolidat de către OPPO în cadrul evenimentului anual INNO DAY, care va avea loc pe 14 și 15 decembrie. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×