După ce Honor a început să aibă o prezenţă tot mai puternică pe piaţă, prin valul de lansări din 2021, în urma separării de Huawei, acum compania intră într-o nouă etapă. S-a extins destul încât să aibă propriul sub brand.
Nu e un concept deloc nou, de fapt aşa a ajuns Honor să existe, ca o firmă spinoff din Huawei. Aşa a apărut şi Redmi din Xiaomi, dar şi POCO tot din Xiaomi şi Black Shark. Aşa a apărut iQOO din Vivo şi Realme din Oppo. În general ramificarea într-o nouă companie, care uneori e externalizată permite o nișare mai bună şi o experimentare mai curajoasă în noi segmente. Honor are şi avantajul că nu are chingile asociate cu Huawei şi are acces liber la componente din SUA, la Google Play Store şi Services.
CEO-ul Honor a anunţat în această săptămână că pregăteşte lansarea unui sub brand, care e deja înregistrat oficial: Xiangyao Terminal Co. Ltd. Zvonurile afirmă că în prima fază acest brand se va ocupa doar de purtabile. Personal cred că trebuie că numele să fie mai catchy şi mai scurt pentru a putea intra mai uşor în mintea publicului.
Pe un alt palier, dar tot legat de Honor, aflăm că pliabilul său se va numi Honor Magic Fold, va arăta ca Honor 50 Pro şi va debuta în trimestrul 4 din 2021. Ar trebui să aibă o cameră în forma cifrei "8" şi un decupaj pilulă pentru camera selfie. Honor Magic Fold va avea un ecran extern de 6.5 inch şi unul intern de 8 inch, plus procesor Snapdragon 888 Plus.