În contextul actual, Huawei oferă clienților săi extindere gratuită a garanției, serviciul door-to-door și igienizare gratuită a device-urilor

2.553 ori
<b>În contextul actual, Huawei oferă clienților săi extindere gratuită a garanției, serviciul door-to-door și igienizare gratuită a device-urilor</b>După ce anterior Samsung anunța serviciul de igienizare și curățare gratuită pentru smartphone-uri, iată că astăzi și Huawei vine cu o serie de servicii special gândite pentru consumatori în contextul actual. Acestea au fost luate pentru

După ce anterior Samsung anunța serviciul de igienizare și curățare gratuită pentru smartphone-uri, iată că astăzi și Huawei vine cu o serie de servicii special gândite pentru consumatori în contextul actual al epidemiei de coronavirus. Acestea au fost luate pentru livrarea unei experiențe sigure și fără griji iar printre ele avem în primul rând extinderea gratuită a garanției pentru toate produsele din portofoliul Huawei și serviciul door-to-door disponibil gratuit pentru toate produsele aflate în garanție. 

Astfel, pentru toate dispozitivele disponibile în portofoliul Huawei (smartphone-uri, laptop-uri, tablete, purtabile, audio și routere) a căror garanție inițială urma să expire în perioada 15 martie - 15 iunie 2020, compania prelungește garanția produselor până la data de 15 iunie 2020. De asemenea, pe lângă garanția extinsă a produselor, Huawei oferă și un serviciu door-to-door disponibil pentru toți utilizatori. Serviciul presupune preluarea de la domiciliu a dispozitivelor care au nevoie de asistență în service și este gratuit pentru toate device-urile Huawei aflate în garanție. 

Infografic Huawei

Aflăm că dispozitivele vor fi preluate de curier și duse la centrul de service, urmând ca după reparație produsele să fie curățate și dezinfectate în conformitate cu cerințele profesionale. Iată în ce moduri puteți solicita serviciul door-to-door:

Infografic Huawei

Totodată, Huawei lansează și o caracteristică suplimentară pentru aplicația de asistență astfel că utilizatorii pot verifica în aplicație costul de referință al pieselor de schimb. În cazul în care consumatorii decid să viziteze personal un centru autorizat de service (listă centre service aici), Huawei va oferi dezinfectare gratuită a produselor. În cadrul Huawei Customer Service Center din București, sterilizare telefoanelor se face cu ajutorul unui dispozitiv UV, iar în celelalte centra se va utiliza metoda în 5 pași listată mai jos:

  • deconectare dispozitiv de la orice sursă externă de curent
  • îndepărtarea husei de protecție și a accesoriilor conectate
  • pregătirea unei bucăți de material sau a unui tampon îmbibat cu alcool sau cu lichidul unui spray cu o concentrație de aproximativ 75% alcool medicinal
  • curățarea display-ului, a carcasei și a părților laterale ale dispozitivului, cu o grijă sporită în zonele sensibile (porturi, fante, cameră, bliț)
  • uscarea completă a device-ului timp de 5 minute, până la următoarea utilizare
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×