Logo-ul Google se schimbă după aproape 10 ani; Culorile se „topesc” într-un gradient subtil

2.952 ori
<b>Logo-ul Google se schimbă după aproape 10 ani; Culorile se „topesc” într-un gradient subtil</b>După aproape un deceniu fără modificări, Google a decis să actualizeze emblematicul său logo „G”. Noua versiune, apărută în aplicația Google de pe iOS și telefoanele Pixel, păstrează culorile clasice: roșu, galben, verde și albastru. Acestea sunt însă

După aproape un deceniu fără modificări, Google a decis să actualizeze emblematicul său logo „G”. Noua versiune, apărută în aplicația Google de pe iOS și telefoanele Pixel, păstrează culorile clasice: roșu, galben, verde și albastru. Acestea sunt însă amestecate într-un gradient fluid, în loc de segmentele colorate distinct cu care eram obișnuiți. Mai jos avem detalii.

Pare că această abordare vizuală e similară cu estetica logo-ului folosit pentru Gemini, asistentul AI al companiei. Ultima schimbare majoră de identitate vizuală s-a petrecut în 2015, când Google a trecut la un font sans-serif și a introdus acel „G” multicolor care a devenit omniprezent.

De data asta, modificarea e subtilă, dar semnificativă pentru coerența brandului în contextul extinderii serviciilor AI. Noul logo reflectă o direcție vizuală mai „soft” și mai unitară, în ton cu tendințele actuale din design-ul digital.

Momentan, logo-ul actualizat este vizibil doar în aplicațiile Google pe iOS și pe dispozitivele Pixel. Pe web și pe alte terminale Android, logo-ul rămâne în versiunea veche, cu segmentele colorate clar delimitate.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×