N-am avut intenția să scriu despre, dar condusul unui BYD SEAL U DM-i m-a pus pe gânduri serios să mă apuc să scriu recenzii auto

1.903 ori
<b>N-am avut intenția să scriu despre, dar condusul unui BYD SEAL U DM-i m-a pus pe gânduri serios să mă apuc să scriu recenzii auto</b>Trecând la subiect, mașina testată este un BYD SEAL U DM-i, un model hibrid care, în varianta cu baterie de 26,6 kWh, poate depăși 1000 km ca autonomie. Dar las cifrele pe seama lui Silviu - eu îți spun concret ce am simțit. În ordine cronologică, primul

Sunt șofer cu ștate vechi și chiar îmi face plăcere să apăs pedala (cu măsură) la drum lung. Cel mai mult mă încântă să conduc pe drum de munte, acolo unde curbele se succed rapid, iar condusul devine interesant. Tocmai de aceea am ales azi să dau skip la autostradă și să-i duc mașina lui Sorin Drake în teste, de la Timișoara la Arad, prin Vinga. Apropo, e oglindă drumul acum .

Trecând la subiect, mașina testată este un BYD SEAL U DM-i, un model plug-in hibrid care, în varianta cu baterie de 26,6 kWh, poate depăși 1000 km ca autonomie. Dar las cifrele pe seama lui Sorin - eu vă spun concret ce am simțit. În ordine cronologică, primul lucru care m-a frapat a fost izolația fonică. Și nu mă refer doar la lipsa zgomotului motorului, ci și la rularea roților și la gălăgia de afară.

Al doilea lucru e cum „sare mașina”. Are pedala de accelerație sensibilă, dar aș zice potrivit de sensibilă. Nu-ți ia mult să te obișnuiești cu ea, dar clar trebuie să fii atent. Ce nu am experimentat până acum și am realizat că-mi place este Head-Up Display-ul, care îmi arată constant viteza fără să iau ochii de la drum.

Pe de altă parte - deși evident că nu e bine - uneori mai citesc mesajele de pe Slack, cele legate de muncă. Aici am avut o altă revelație: condusul este asistat, iar dacă te apropii de linia despărțitoare de benzi, mașina trage singură de volan înapoi. Chiar cool!

Legat de confort, e bine de știut că mașina e gândită și pentru oameni mai mari ca dimensiune - adică genul de om care, când se așază la volan, pare că ocupă două locuri și jumătate. Scaunul șoferului facilitează urcarea și coborârea, retrăgându-se automat în aceste momente. Am cuplat și telefonul să ascult muzică prin CarPlay, dar știe și Android Auto.

Am observat că nu i-ar strica puțin mai multă putere la 100 km/h, pentru depășiri, dar nu e ceva grav. Aaa, și stă foarte bine în curbe strânse. Mă așteptam la tangaj în viraje, dar nu are deloc. Nu am avut timp să mă joc cu toate setările din bord - o va face colegul din Arad - dar meniurile par simple și intuitive. Le-am folosit doar pentru reglarea climatizării și conectarea telefonului.

Era să uit: ecranul central se poate roti și e un feature nu doar cool, ci și util. Păcat că în CarPlay se mută automat înapoi pe orizontală. Cu asta s-a și încheiat drumul de 30+ km, din păcate pentru mine. Parcă mi s-a făcut chef să fac recenzii auto… poate, cine știe.

Mașina o avem în teste de la https://bydtimisoara.ro/. Mulțumesc!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×