Netflixvrea să capitalizeze pe trendul de a viziona video-uri scurte în format vertical, cum se întâmplă cu TikTok şi YouTube Shorts. Astfel, se pare că va integra în aplicaţia sa de pe mobil un soi de preview-uri de acest tip, care permit descoperirea de filme şi seriale.
E practic un soi de "TikTok cu trailere" dacă vreţi. Testul va începe în câteva săptămâni, iar utilizatorii vor putea viziona clipuri din filme şi seriale. Le vor putea adăuga pe lista de vizionare sau le vor trimite prietenilor, prin funcţii de partajare. Exact ca la TikTok, funcţiile de interacţiune, inimioară, share şi comentariu sunt în colţul din dreapta jos. Ce e drept şi la alte aplicaţii similare tot acolo sunt.
Netflix a mai încercat o astfel de diversificare şi în 2021, lansând un feed pentru comedii, Fast Laughs şi apoi o funcţie Kids Clips, cu clipuri pentru cei mici. La final de zi nouă abordare e un mod pentru Netflix de a recunoaşte că ştie că e mai comod să faci scroll într-o listă verticală de clipuri, decât într-una orizontală.
Între timp Netflix pregăteşte şi un design complet nou pentru aplicaţia de pe TV-uri.