În acest an Nothing a migrat către un segment de preț superior în zona smartphone, odată cu lansarea lui Nothing Phone (3) care a ajuns la aproape 1000 de euro în configurația superioară. La începuturi aveam modele mid-range care cucereau prin design, iluminarea Glyph din spate, dar recent aceste elemente care caracterizau brandul încep să se piardă, cu un mic ecran ce ia locul LED-urilor și un design controversat.
Acum aflăm că Nothing vrea să revină la origini, la telefoane mai accesibile, gata să se înfrunte pe piață cu modele care generează milioane de unități vândute și mă gândesc aici la Galaxy A16 în mod special. Zvonacul Yogesh Brar spune pe X că Nothing explorează ideea de telefoane "Lite" sau "T", mai accesibile și mai atractive pentru public.
El mai spune că "modelele Pro nu mai conving", probabil cu aluzie la faptul că acestea nu mai satisfac cerințele pieței, acum că telefonul nu se mai schimbă atât de des și există opțiuni mult mai atractive ca raport preț-specificații. Nothing pare să atace fix zona entry-level cu asemenea telefoane Lite, acolo unde este și cel mai mare duel și unde se vând zeci de milioane de unități.
Randamentul modelelor Pro nu este suficient și se caută alternative. Poate vom vedea ceva sub 200 de euro, pentru că acum cel mai ieftin model din portofoliul Nothing este 3a care se vinde local la aproximativ 300 euro ~ 1500 lei.