Modelul, de fapt mândria și subiectul celor mai agresive campanii de marketing realizate de Huawei, se referă la smartphone-ul P6. Vorbim de un dispozitiv mobil cu adevărat atractiv, care a primit o sumă de review-uri pozitive și a reușit să implresioneze mulți fani ai tehnologiei. însă producătorul este pregătit să ducă “jocul” la următorul nivel.
„Vrei să fii smartphone-ul meu?” - este numele campaniei Huawei alături de Vodafone prin care vor să ofere o șansă românilor să câștige multe premii, inclusiv prețuri reduse la smartphone-ul P6 și chiar un cadou constând într-un astfel de terminal. Premiul cel mare: o excursie la New York. Reduceri la smartphone-ul P6 primesc și utilizatorii aplicației, ce presupunem a fi MyVodafone, reprezentanții PR nefiind conciși în acest sens. în centrul atenției se află totuși terminalul P6, care trebuie cunoscut pentru avantajele care le oferă și unicitatea modului în care se prezintă. în continuare, comunicatul oficial cred că este cel mai relevant în acest caz:
„Vrei să fii smartphone-ul meu?” este o promoție dedicată utilizatorilor de smartphone-uri care au o relație apropiată cu telefonul lor. în luna iubirii, Huawei România și Vodafone le propun acestora să aleagă statusul relației pe care o au cu Ascend P6, prin intermediul aplicației „Relationship status”.
Participanții la concurs au la dispoziție șase statusuri care definesc tot atâtea tipuri de relații pe care ei le pot avea cu smartphone-ul lor. Alegând unul din statusuri, utilizatorii aplicației primesc fie un cod promoțional valabil în magazinul online Vodafone, fie șansa de a câștiga o excursie la New York sau unul dintre cele șase smartphone-uri Ascend P6.
Campania „Vrei să fii smartphone-ul meu” a fost concepută în jurul modelului Huawei Ascend P6 și își propune să aducă în atenția consumatorilor atât caracteristicile de top ale telfonului, cât și ofertele speciale pe care utilizatorii le pot găsi în magazinul online Vodafone.”
în ce privește durata și modul de desfășurare al promoției, aceasta “se derulează în perioada 10 februarie - 3 martie 2014 și beneficiază de o campanie online integrată, utilizând tactici de media relations, blogging și social media. “