Finalul de an 2024 a marcat și revenirea seriei flagship Find X de la OPPO pe plan local, în frunte cu OPPO Find X8 Pro pe care l-am testat în detaliu chiar aici. A fost demarată în momentul cu pricina și o campanie de lansare, care iată a avut succes, cu un răspuns pozitiv din partea pieței. A crescut vizibilitatea și interesul consumatorilor pentru noul flagship, iar vânzările au crescut totodată.
Aflăm că pe canalul propriu oppostore.ro, comparativ cu seria Reno12, vânzările OPPO Find X8 Pro au crescut cu 67% în volum, fiind declarat un succes semnificativ pe piața locală. Acum descoperim lansarea unui spot promo pe plan local, parte dintr-o campanie ce va rula timp de cinci săptămâni, în peste 14 cinematografe din România și în mediul digital.
Acesta este primul spot de imagine regizat pe plan local, în colaborare cu producătorul român Vlad Ștefan Coman, fondatorul casei de producție media Bahaos Production. Iată detalii despre acest promo realizat de Vlad Coman:
„Lucrând cu echipa OPPO, pot să descriu proiectul printr-un cuvânt: excelent. Pentru a aduce un produs de orice fel într-o producție cinematografică ai nevoie de timp mai ales să te familiarizezi cu el, încât, timp de câteva săptămâni, am luat cu mine telefonul în diferite contexte: la birou, în zone urbane, pe stadion la un meci de fotbal și nu zic mai multe, dar să vezi detaliile jucătorilor de fotbal din ultima tribună e o adevărată senzație. Am ajuns să integrez funcțiile noi ale telefonului într-o reclamă abia după ce m-am transpus în „ochii” celor care ar utiliza acest telefon. Odată analizând demografic publicul vizat, mi-am imaginat utilizarea funcțiilor telefonului în diverse medii. Așa a luat naștere conceptul spotului, de dualitate între lumină și întuneric, și chiar o fantezie din mintea utilizatorului, în cazul nostru, personajul feminin. Lumina nu există fără întuneric și vice-versa, asemenea oricărui tip de relație. Practic, prin conceptul de lumină-întuneric am personificat cele două modele ale telefonului, Pearl White și Space Black, și le-am adus în imaginația utilizatorilor.”