Orange România a anunţat rezultatele financiare pentru primul trimestru al acestui an. Rezultatele sunt disponibile la data de 31 martie şi acoperă intervalul ianuarie - martie 2023. În această perioadă, opratorul a înregistrat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 383 de milioane de euro. Asta înseamnă o scădere cu 0.7% faţă de cifrele din trimestrul întâi din 2022.
Rezultatele trimestrului reflectă creşterea vânzărilor de echipamente şi ale serviciilor de fibră optică, dar scăderea veniturilor pe fondul reducerii ratelor de terminaţie, dar şi a declinului structural al unor servicii care nu mai răspund nevoilor pieţei. La 31 martie 2023 Orange România oferea servicii mobile către 9.9 milioane de clienţi. De asemenea furniza servicii de Internet fix în bandă largă către 1.2 milioane de clienţi şi servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1.3 milioane de clienţi.
Orange România oferă cea mai bună conectivitate 5G şi cele mai bune viteze conform rezultatelor Netograf.ro analizate de ANCOM şi în baza testelor independente. Orange a continuat eforturile de extindere a reţelei Orange mobile şi fixe în primele 3 luni ale anului. Astfel, acoperirea 4G a ajuns la 98.71% dn populaţie, iar acoperirea 4G+ a ajuns la 80.87% din populaţie. Serviciile au fost extinse în 143 de localităţi noi, urbane şi rurale.
În ce privește reţeaua 5G, Arad şi Sibiu au ajuns la acoperire 100% în primul trimestru. De asemenea 218 noi localităţi au primit acces la Internet de mare viteză şi TV prin fibră optică. A crescut şi numărul de clienţi YOXO cu 70% în T1 2023 faţă de T1 2022. Atributele sale sunt experiența digitală facilă, aplicaţia prietenoasă, flexibilitatea în configurarea resurselor.
Orange a ajuns şi la 50.000 de telefoane reciclate prin programul Re - Recumpărare, Reciclare, Reparare, Recondiţionare şi a desfăşurat campanii anti cyberbullying în Roblox şi Fortnite.