POCO a pornit ca un sub-brand Xiaomi, ulterior fiind promovat drept „companie independentă”. Pare că a fost mai mult o mișcare strategică, compania temându-se la acea vreme de eventuale restricții SUA care i-ar putea afecta business-ul, la fel cum s-a întâmplat cu HUAWEI. Azi aflăm că toate site-urile asociate cu POCO se vor închide la data de 31 decembrie 2024. Brand-ul nu dispare, produsele urmând a fi comercializate pe site-ul companiei-mamă de la acea dată. Mai jos am detalii.
E vorba despre website-ul principal (po.co), dar și despre domenii precum /global, /uk, /fr, întrucât POCO e prezent la nivel internațional. Important de menționat e că brand-ul nu dispare, ci doar se „reunește” cu Xiaomi, telefoanele și gadget-urile urmând a fi listate pe un singur site (mi.com/global).
Tranziția începe de luni, 21 octombrie, astfel că site-ul po.co nu va mai permite achiziția de telefoane și accesorii. După data de 31 decembrie cei ce accesează site-ul vor fi redirecționați spre site-ul oficial al companiei-mamă. Cred că acest lucru e important și pentru noi, având în vedere că Xiaomi și-a lansat site-ul oficial pentru România, www.mi.com/ro, oferind utilizatorilor acces direct la informații despre produsele disponibile și detalii privind achiziționarea acestora.
Produsele Redmi se vindeau deja pe site-ul oficial Xiaomi, astfel că acum pare că asistăm la o reîntregire a Xiaomi, brandurile fiind grupate începând din 2025 într-un singur loc.



