Probabilitatea ca LG să renunțe la afacerea cu telefoane prinde contur; Conform ultimelor informații, aceștia nu au găsit cumpărători interesați pentru segment

1.457 ori
<b>Probabilitatea ca LG să renunțe la afacerea cu telefoane prinde contur; Conform ultimelor informații, aceștia nu au găsit cumpărători interesați pentru segment</b>De câteva luni auzim zvonuri conform cărora LG va renunța în acest an la afacera sa cu smartphone-uri, care de 6 ani consecutivi suferă mari pierderi. Nu de mult vă anunțam că LG Rainbow, flagship-ul care ar fi trebuit să fie lansat în prima parte

De câteva luni auzim zvonuri conform cărora LG va renunța în acest an la afacera sa cu smartphone-uri, care de 6 ani consecutivi suferă mari pierderi. Nu de mult vă anunțam că LG Rainbow, flagship-ul care ar fi trebuit să fie lansat în prima parte a anului 2021, a fost amânat definitiv. De asemenea, existau zvonuri conform cărora segmentul va fi pus la vânzare, iar Vingroup din Vietnam și chiar Volkswagen ar fi fost interesați de achiziție.

Potrivit Bloomberg, compania nu s-a înțeles cu niciunul dintre producători, aceștia considerând că prețul cerut este prea mare. De asemenea, compania nu a găsit alți producători interesați de segment. Astfel, LG ar fi luat hotărârea de a-și închide afacerea cu telefoane curând. Totodată, compania și-a anulat lansările de noi smartphone-uri pentru prima jumătate a anului până va decide ce se va întâmpla cu segmentul LG Mobile. Rămâne totuși întrebarea, ce se va întâmpla cu LG Rollable? Telefonul cu ecran rulabil pentru care încă există interes. 

LG

Ei bine, există o altă ramură dedicată smartphone-urilor experimentale, Project Explorer. Odată cu lansarea lui LG Wing, smartphone-ul cu un ecran rotativ, compania sud-coreeană a anunțat că se va axa pe telefoane experimentale. Prin urmare, este încă posibil ca LG Rollable, dar și alte telefoane cu un form-factor inedit să debuteze în viitor. Este clar că există o problemă majoră la nivel intern, iar LG trebuie să regândească toată strategia. 

Dacă compania nu va vinde segmentul Mobile, este posibil să revină peste câțiva ani cu forțe noi și o nouă strategie, însă nu este nimic bătut în cuie. Un motiv pentru care producătorul a eșuat sunt prețurile practicate, foarte mari la debut, care scad constant, chiar și la două săptămâni de la lansare. În câteva luni, valoarea unui smartphone LG nou-nouț ajunge să fie cu 50% mai mică. Acesta ar fi motivul pentru care clienții ezită să cumpere telefoane LG, întrucât știu că dacă vor face achiziția mai târziu, vor avea parte de o reducere substanțială.

Vă reamintesc că în ultimii 5 ani, LG a avut pierderi totale de 4.5 miliarde de dolari pe segmentul Mobile. CEO-ul LG, Kwon Bong-seok, a declarat în trecut că ia în calcul “VÂNZARE, RETRAGEREA și MICȘORAREA business-ului smartphone”. Rămâne totuși de văzut dacă compania va declara la modul oficial renunțarea temporară sau definitivă la segmentul Mobile.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×