Rezultate OPPO în România în 2023 (prima jumătate): 6 noi produse pe piaţă şi notorietate de peste 70%

2.180 ori
<b>Rezultate OPPO în România în 2023 (prima jumătate): 6 noi produse pe piaţă şi notorietate de peste 70%</b>OPPO ne dezvăluie deja rezultatele sale pe prima jumătate a anului 2023, dezvăluind două aspecte cheie în evoluţia sa din România. Pe de o parte a adus 6 noi produse pe piaţă şi apoi a obţinut notorietate de peste 70%

OPPO ne dezvăluie deja rezultatele sale pe prima jumătate a anului 2023, dezvăluind două aspecte cheie în evoluţia sa din România. Pe de o parte a adus 6 noi produse pe piaţă şi apoi a obţinut notorietate de peste 70%.

Compania sărbătoreşte în aceste zile 3 ani de la intrarea pe piaţa din România şi are o notorietate de peste 70% în rândul populaţiei României. În primele luni din an OPPO a lansat pe piaţa locală 3 noi modele de smartphone-uri, 2 tipuri de căşti wireless şi o tabletă, extinzând serios portofoliul său de produse.

În primul trimestru din 2023, OPPO a lansat în România primul smartphone pliabil din portofoliul său, iar stocurile lui Find N2 Flip s-au epuizat în prima lună după disponibilitatea în magazine, susţinute de creşterea notorietăţii brandului. S-au mai vândute bine şi OPPO A98 5G, telefon lansat la final de lună mai, devenind cel mai bine vândut model OPPO din categoria sa de preţ. Se remarcă prin microscop şi bateria mare. Vine cu un ecran cu refresh rate de 120 Hz şi RAM Expansion.

Notorietatea OPPO a fost ajutată de parteneriatul cu UEFA Champions League, turneele de tenis Roland Garros şi Wimbledon, plus asocierea locală cu Ilie Dumitrescu. Pe viitor OPPO va participa la evenimentele majore de shopping din an, precum "Back to School", Black Friday şi campanii de Crăciun. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×