Samsung vehiculează că va vinde aproximativ 260 de milioane de smartphone-uri în acest an și plănuiește ca numărul de unități vândute să crească în 2023, ajungând la 270 de milioane. Datele sosesc prin intermediul publicației Naver din Coreea de Sud. Compania vindea în 2017 320 de milioane de unități, dar de atunci vânzările au scăzut, iar Samsung nu a mai depășit pragul de 300 de milioane de atunci. Detalii avem mai jos.
Estimarea Samsung din acest an (260 de milioane de unități vândute) ar însemna o creștere a numărului de vânzări cu 10 milioane față de anul trecut. Compania plănuiește ca în 2023 să vândă cu 10 milioane mai mult, iar pentru a face acest lucru, se pare că Samsung se va concentra pe smartphone-urile pliabile. Totuși, vânzarea acestor modele ar aduce un profit mai mare, nu neapărat un volum de vânzări ridicat.
Samsung ar plănui să vândă 60 de milioane de smartphone-uri premium, din seriile S, Z Fold și Z Flip, dar și 210 milioane de unități din seriile A și M. Conform estimărilor, popularitatea modelelor pliabile ar urma să crească cu 80% până în 2024. Samsung domină piața de modele pliabile la nivel global, având în vedere că smartphone-urile sale Z Fold și Z Flip sunt disponibile în toată lumea. Totuși, cota de piață a companiei privind acest segment poate să scadă, dacă unul dintre producătorii chinezi de modele pliabile se decid să lanseze telefoane la nivel global.
În prezent OPPO, vivo și Xiaomi sunt companii ce au în portofoliu telefoane pliabile, deși nu au ajuns la nivel global încă. Urmează să debuteze și așa-zisul OPPO Find N2 curând, iar Xiaomi a lansat în vara acestui an modelul MIX Fold 2. Publicația sud-coreeană menționează și câteva detalii cu privire la următoarele terminale pliabile Z Flip și Z Fold de la Samsung. Ele ar aduce un design îmbunătățit, durabilitate și o cută mai subtilă.
Acum, rămâne de văzut cum va încheia Samsung acest an din punct de vedere al vânzărilor și dacă estimările făcute sunt plauzibile.