Vestea săptămânii este cu siguranță aceea că Spotify a devenit sponsorul principal al FC Barcelona, un parteneriat care implică totodată și redenumirea stadionului din Camp Nou în "Spotify Camp Nou". Această colaborare a fost încheiată pe o perioadă de 4 ani, iar începând din iulie 2022 vom vedea logo-ul platformei de streaming pe tricourile lui ter Stegen, Torres, Pique și Dembele.
Aflăm că motivul din spatele acestui parteneriat este unul foarte simplu - este despre conectarea fanilor cu artiștilor de tot soiul din lume. Un oficial al platformei de streaming a declarat că fanii Barcelonei și iubitorii muzicii de pe Spotify vor forma o comunitate conectată globală, creând o punte între lumea muzicii și a fotbalului.
Apare și promisiunea unei noi platforme prin care artiștii vor interacționa cu fanii din comunitatea globală FC Barcelona. Desigur vorbim și despre creșterea awareness-ului pentru Spotify, brand care va fi văzut pe tricourile jucătorilor, la intrarea în stadion și în postere de către zecile de mii de fani ai FC Barcelona.