Spotify încheie un parteneriat uriaș cu FC Barcelona care implică și redenumirea stadionului în "Spotify Camp Nou"; Devine sponsor principal

1.095 ori
<b>Spotify încheie un parteneriat uriaș cu FC Barcelona care implică și redenumirea stadionului în "Spotify Camp Nou"; Devine sponsor principal</b>Vestea săptămânii este cu siguranță aceea că Spotify a devenit sponsorul principal al FC Barcelona, un parteneriat care implică totodată și redenumirea stadionului din Camp Nou în "Spotify Camp Nou". Această colaborare a fost încheiată pe

Vestea săptămânii este cu siguranță aceea că Spotify a devenit sponsorul principal al FC Barcelona, un parteneriat care implică totodată și redenumirea stadionului din Camp Nou în "Spotify Camp Nou". Această colaborare a fost încheiată pe o perioadă de 4 ani, iar începând din iulie 2022 vom vedea logo-ul platformei de streaming pe tricourile lui ter Stegen, Torres, Pique și Dembele.

Spotify

Aflăm că motivul din spatele acestui parteneriat este unul foarte simplu - este despre conectarea fanilor cu artiștilor de tot soiul din lume. Un oficial al platformei de streaming a declarat că fanii Barcelonei și iubitorii muzicii de pe Spotify vor forma o comunitate conectată globală, creând o punte între lumea muzicii și a fotbalului.

Apare și promisiunea unei noi platforme prin care artiștii vor interacționa cu fanii din comunitatea globală FC Barcelona. Desigur vorbim și despre creșterea awareness-ului pentru Spotify, brand care va fi văzut pe tricourile jucătorilor, la intrarea în stadion și în postere de către zecile de mii de fani ai FC Barcelona. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×