Umanitatea a petrecut 3.8 trilioane de ore în aplicaţii pe mobil în 2021

976 ori
<b>Umanitatea a petrecut 3.8 trilioane de ore în aplicaţii pe mobil în 2021</b>Bătălia pentru atenţia noastră e una aprigă în ultimii ani şi e câştigată de alde TikTok, Facebook, Twitter, Instagram şi YouTube. Acum avem şi cifre, furnizate de AppAnnie, firma de analytics în zona aplicaţiilor. Concluzia sa a fost

Bătălia pentru atenţia noastră e una aprigă în ultimii ani şi e câştigată de alde TikTok, Facebook, Twitter, Instagram şi YouTube. Acum avem şi cifre, furnizate de AppAnnie, firma de analytics în zona aplicaţiilor. Concluzia sa a fost că umanitatea sau mai bine zis posesorii de smartphone au petrecut 3.8 trilioane de ore în aplicaţii pe mobil în 2021

Studiu aplicatii

Analiza arată şi că petrecem în medie 4.8 ore pe zi holbându-ne la aplicaţii pe telefonul mobil. Dacă eşti treaz 16 ore pe zi, din care 8 ore munceşti, înseamnă că îţi mai rămân 8 ore de viaţă personală, "parazitate" de aplicaţii pe mobil. Evident unii stau pe telefon şi la muncă, dar asta depinde mult de domeniul în care activează. Apple a creat Screen Time şi Google Digital Wellbeing pentru a ne ajuta să ţinem sub control adicţia digitală, dar ele nu au avut vreun aport, pentru că au crescut cifrele în 2020 faţă de 2019 şi în 2021 faţă de 2020.

Studiu aplicatii

Saltul în 2021 e de 30% faţă de orele petrecute în aplicaţii în 2019. Gaming-ul pe mobil a crescut la un total de 116 miliarde de dolari, generaţi de aplicaţii şi jocuri, o creştere de 15% faţă de anul anterior. Jocurile hypercasual (sesiuni de joc de un minut) au dominat, iar interesul în Metaverse a dus la o creştere a banilor făcuţi din aplicații avatar cu 160%.

Studiu aplicatii

Aplicaţiile de socializare au generat grosul celor 4.8 ore petrecut pe zi pe mobil. Jocurile au reprezentat doar 10%, dar ele au generat 68% din banii cheltuiţi în aplicaţii. Publisherii au lansat 2 milioane de noi aplicaţii şi jocuri, ducând totalul la 21 de milioane. Google Play Store a generat 77% din downloadurile pentru aceste aplicaţii. 

Studiu aplicatii

TikTok a crescut cu 465% pe o perioadă de 4 ani la nivel global. Doar în ultimul an TikTok a crescut cu 90% în afara Chinei. Am petrecut mult timp şi în aplicaţiile de shopping: 100 de miliarde de ore, cu 18% mai mult decât în 2020, iar aplicaţiile de fast food şi livrare de mâncare au ajuns la 194 de miliarde de sesiuni. 

Şi ca o concluzie: din 10 minute petrecute pe mobil, 7 au fost dedicate social media, foto şi video în 2021. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×