Vivo a prezentat astăzi un nou ISP, procesor de semnal de imagine, sub numele de Vivo V1. Acesta ar trebui să fie inaugurat pe seria de telefoane Vivo X70, care va sosi pe 10 septembrie conform unor zvonuri. Ce ştim despre noul cip de imagistica aflaţi mai jos.
Vivo a dezvăluit această noua componenta astăzi in cadrul unui eveniment de presă desfăşurat în Shenzhen, China. Vine după 24 de luni de dezvoltare, cercetare şi teste şi este realizat cu ajutorul a 300 de experţi în R&D din laboratoarele de imagistica Vivo. Obiectivul companiei este ca în următorii 10-20 de ani să creeze produse excelente, cu valoare bazată pe design şi să pună camera pe primul loc.
De altfel parteneriatul său cu Zeiss şi unicitatea conceptului de gimbal pe telefon confirma aspiraţiile companiei, care recent a devenit lider de piaţă în China.
„V1 este un cip de imagistică personalizat complet, de circuit integrat, dedicat aplicațiilor de imagine și video cu o calitate vizuală de vârf, marcând pentru vivo o descoperire inaugurală în cercetare și dezvoltare independentă și design de cipuri. În conformitate cu proiectarea sistemului de imagistică vivo, cipul de imagistică V1 poate satisface mai bine nevoile utilizatorilor prin optimizarea scenariilor de aplicații pentru smartphone-uri, cum ar fi aspectul vizorului și înregistrarea video ", a declarat Hu Baishan, vicepreședinte executiv și COO la vivo.
Cipul Vivo V1 se va ocupa cu procesarea imaginilor provenite de la camere. Vivo are o abordare pe 4 piste strategice la nivel de ISP: sistem de imagine, sistem de operare, design industrial şi performanţă. Vivo ia în calcul chiar dezvoltarea de cipuri cu parteneri, doar atunci când va exista o carenţă în capacitatea de furnizare de pe piaţă, dar şi o cerere mare.
Vivo dezvoltă şi algoritmi inovatori de procesare a imaginilor şi va lucra cu parteneri care se vor ocupa de producţia de cipuri.
Oficialul amintit mai sus a adăugat:
„Pe lângă îmbunătățirea esteticii vizuale și a efectelor imagistice ale produselor vivo, cipul de imagistică V1 își propune, de asemenea, să aducă utilizatorilor experiențe de neegalat prin canalizarea rezonanței emoționale prin expresie vizuală. vivo este ferm angajat să investească pe termen lung în cele patru piste strategice pentru a crea tehnologie și inovație de vârf în industrie, care va satisface fără îndoială chiar și cei mai exigenți utilizatori de smartphone-uri de ultimă generație ".
Printre investiţiile Vivo din ultimii ani în zona optică se număr acele în Gimbal şi Selfie Spotlight, iar în decembrie 2020 era anunţat parteneriatul dintre Vivo şi Zeiss.