Xiaomi a crescut cu 119% pe piaţa din România în trimestrul 4, ocupă locul 2 pe piața locală smartphone

2.776 ori
<b>Xiaomi a crescut cu 119% pe piaţa din România în trimestrul 4, ocupă locul 2 pe piața locală smartphone</b>Xiaomi îşi continuă traiectoria ascendentă pe plan european, dar şi în România, unde a înregistrat o creştere de 119%. Conform Canalys creatorul lui Xiaomi 12 a înregistrat în trimestrul 4 o cotă de piaţă de 21% în segmentul smartphone

Xiaomi îşi continuă traiectoria ascendentă pe plan european, dar şi în România, unde a înregistrat o creştere de 119%. Conform Canalys creatorul lui Xiaomi 12 a înregistrat în trimestrul 4 o cotă de piaţă de 21% în segmentul smartphone, asta la nivel local. Este acum pe locul 2 în segmentul smartphone de la noi

Xiaomi

Compania se menţine pe locul întâi al producătorilor de telefoane inteligente în Europa Centrală şi de Est, în ultimul trimestru al anului trecut. În aceste teritorii a crescut cu 16% şi a avut o cotă de piaţă de 28%. În România în trimestrul 4 Xiaomi a ocupat locul 2, cu o cotă de piaţă de 21% şi o creştere de 119% faţă de T4 2020. Pe locul întâi este Samsung, cu 31%, iar pe 3 este Apple cu 16%.

Andrew Wong, General Manager Xiaomi CEE & Nordic, declară:

„În 2021, Xiaomi a mers la nivelul următor și a vizat creșterea în segmentul premium prin lansarea unor telefoane high-end, precum cele din seriile Xiaomi 11 și Xiaomi 11T. În ceea ce privește preferințele din România, pe lângă flagship-uri, modelele din seria Redmi Note 10 s-au bucurat de o mare popularitate. Xiaomi are o abordare a pieţei diferită şi un model de business diferit. Misiunea noastră este ‘inovaţie pentru toată lumea’, ceea ce se traduce în produse extraordinare la preţuri corecte.” 

Xiaomi atinge aceste performanţe la 12 ani de la fondarea sa în aprilie 2010. Se lista la bursa de valori din Hong Kong pe 9 iulie 2018 şi ulterior evolua semnificativ pe piaţa dispozitivelor smart home şi mai nou şi pe cea auto. În noiembrie 2021 scriamXiaomi era pe locul 2 în Europa la vânzări smartphone în trimestrul 3, cu o creştere a veniturilor şi profiturilor. 

În mai 2021 aflam că Xiaomi era pe locul 2 în România la cota de piaţă din trimestrul 2 2021, având 23%. Acum aşteptăm sosirea seriei Xiaomi 12 şi a lui Redmi Note 11 Pro pe plan local. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×