Review Sony Tablet S - Mobilissimo.ro analizeaza la sange prima tableta PlayStation din Romania (Video)

Autor:  | Publicat în:  Sony 3.239 ori
<b>Review Sony Tablet S - Mobilissimo.ro analizeaza la sange prima tableta PlayStation din Romania (Video)</b>Am așteptat ani întregi un PSP Phone pentru a primi în sfârșit în acest an Xperia Play... următorul pas logic era o tabletă PlayStation sau măcar una cu certificare PlayStation. Ei bine aceasta a venit și nu sub forma unui singur device, ci...

Am așteptat ani întregi un PSP Phone pentru a primi în sfârșit în acest an Xperia Play... următorul pas logic era o tabletă PlayStation sau măcar una cu certificare PlayStation. Ei bine aceasta a venit și nu sub forma unui singur device, ci chiar a două tablete: Sony Tablet S și Sony Tablet P. Prima a sosit și în România, fiind disponibilă în oferta evoMAG.ro, care ne-a oferit terminalul în teste.

Primul contact cu tableta a fost unul destul de șocant și asta datorită ambalajului simplist cu care vine gadgetul: o cutie de mari dimensiuni care conține doar cablul de încărcare și atât. Nici urmă de cablul microUSB, deoarece Sony presupune că le suntem deja fani și avem și alte gadgeturi și cabluri compatibile. Trecând la tableta, aceasta are un design unic, ce amintește de o revistă îndoită în partea din spate și care încorporează ecranul de 9.4 inchi la un anumit unghi inclinat, care permite o experiență mai bună de vizualizare media sau citire a textului.

Forma Sony Tablet S aminteste de o revista indoita.

Ce nu îmi place la acest design sunt marginile, care acoperă butoanele tabletei, astfel că va trebui să pipăiți pentru a găsi butoanele de volum și veți apăsa din greșeală pe cel ON/OFF, ceea ce devine frustrant, mai ales într-un joc sau film. Sony Tablet S vine cu un procesor dual core Cortex A9 de 1 GHz, obișnuitul Tegra 2 pe care l-am văzut pe toate tabletele Honeycomb. și acest model rulează Android 3.1, dar va primi actualizare la Android 3.2 de îndată ce va găsi prima rețea WiFi.

Sony Tablet S - margini

Terminalul vine cu 16 sau 32 GB memorie internă, 1 GB RAM, conectivitate Bluetooth și WiFi, în vreme ce o variantă 3G a sa va sosi în această lună în Japonia. Un factor inedit aici este suportul pentru conectivitate infraroșu pe Tablet S, care permite conectarea la diferite gadgeturi și device-uri, folosind tableta drept telecomanda. Posesorii de consola PlayStation 3 și televizor Sony BRAVA vor fi extrem de încântați de aceasta veste...

Probabil vă așteptați aici și la o personalizare a softului din partea Sony și aceasta există, dar nu este chiar atât de pregnanta pe cât ma așteptăm. E drept că avem 4 shortcuturi în partea stânga-sus a ecranului, care ne permit să accesăm funcții precum email sau browserul web, dar asta nu schimba foarte mult din experiența tabletei. Mai avem și o secțiune Favourites imediat lângă zona Apps, care afișează ultimul joc jucat, ultima pagină web deschisă, ultime fotografii privite și altele.

avem 4 shortcuturi În partea stânga-sus a ecranului

Lista aplicatii Sony Tablet S

Playback-ul video și audio funcționează fără cusur pe tableta, iar ecranul și difuzoarele stereo ale lui Tablet S își fac treaba foarte bine. Avem la dispoziție chiar și o interfață inedită a playerului audio, care ne permite să ne jucăm cu fiecare copertă de album, târând-o cu degetul pe ecran și rotind-o după pofta inimii. în plus, avem și tehnologia SenseMe, care va găsi melodiile potrivte în funcție de starea de spirit a utilizatorului. Astfel, folosind unul dintre cele 12 mood-uri presetate, puteți asculta muzica de dimineață, de seară, muzica optimistă, de relaxare sau energică, printre altele.

Tableta are o interfață foarte intuitivă cand vine vorba de transferul de fișiere de pe cardul SD, după cum se vede și în recenzia noastră video. Totuși capacul de plastic al slotului SD și al portului microUSB nu este chiar cel mai ușor de accesat. Evident nu putem uita de factorul cameră, iar Sony Tablet S dispune de un senzor de 5 megapixeli fără bliț, care se descurcă rezonabil, având în vedere condițiile. Avem la dispoziție autofocus și iată și o mostră foto dacă v-am făcut curioși.

Mostre foto Sony Tablet S

Terminalul oferă și captura video 720p, care nu arată chiar rău, dar nici nu depășește orice altă tableta Honeycomb de pe piață. Sony are avanvajul unor culori foarte vii și al stabilizatorului de imagine. Problema aici stă în înregistrarea audio care vine cu captura video, nu chiar de cea mai bună calitate. Iată mostra video:

și acum am ajuns și la aspectul care vă interesează: gamingul. Sony Tablet S are certificare PlayStation și asta înseamnă că putem juca titluri clasice PS1 pe ea, precum Crash Bandicoot, joc inaugural pentru PlayStation 1, în zilele bune ale celor de la Sony. Pe viitor producătorul japonez ne mai promite încă o duzină de jocuri clasice, dar vrem și câteva titluri mai moderne pentru acest device. Trebuie să recunosc că nu e chiar rău să ții tableta cu două mâini și să te joci, dar grafica veche a lui Crash Bandicoot îi poate deranja pe cei care caută ceva nou.

Sony Tablet S gaming

Mai aflați și că folosind un adaptor puteți atașa un joystick la tableta, punându-i astfel în valoare funcțiile de consola portabilă. Sony ne mai pune la dispoziție și magazine de muzică și filme, care din păcate nu funcționează în România, deci nu sunt prea relevante. Avem și un magazin de aplicații, Select App, care practic este o colecție de softuri luate din Android Market și care majoritatea dau erori.

Per total Sony Tablet S nu este exact la ce mă așteptam și până nu voi vedea cel puțin 20-30 de jocuri pe ea nu o pot considera un gaming device veritabil. în plus, designul este mai mult blestem decât binecuvântare aici și nici unghiul de vizualizare al ecranului nu prea flatează tableta. în cele din urmă, aflați că și bateria m-a dezamăgit ușor, cedând după câteva ore de utilizare intensivă și Angry Birds a tabletei. Poate că Sony Tablet P va fi mai impresionantă totuși?

Puteți cumpăra tableta de la evoMAG.ro:

Review Sony Tablet S:

Sony Tablet S