Recenzie Mobilissimo a lui iPhone 3GS, acum disponibila! Hands-on cu noul iPhone (Video)

Autor:  | Publicat în:  Apple 2.235 ori
<b>Recenzie Mobilissimo a lui iPhone 3GS, acum disponibila! Hands-on cu noul iPhone (Video)</b>Recenzie Mobilissimo a lui iPhone 3GS, acum disponibila! Hands-on cu noul iPhone: Dupa ce am asteptat stoic la coada 8 ore la Orange Concept Store si am fost primul roman care a achizitionat un iPhone 3GS, v-am prezentat primele impresii despre terminal...

Recenzie Mobilissimo a lui iPhone 3GS, acum disponibila! Hands-on cu noul iPhone:

Dupa ce am asteptat stoic la coada 8 ore la Orange Concept Store si am fost primul roman care a achizitionat un iPhone 3GS, v-am prezentat primele impresii despre terminal si acum si recenzia noului iPhone. De aceasta data am decis sa facem totul o experienta hands-on, fara rigiditatiile unei recenzii "ca la carte". Sponteneitate si 3GS in clipul de mai jos:

Dupa cum vedeti, v-am prezentat browserul telefonului in actiune, cateva din  jocurile sale, Google Maps si ale sale functii complexe. Evident busola a fost si ea prezenta, fiind una dintre diferentele dintre iPhone 3G si noul 3GS. Am facut si o "plimbare" prin Roma, via Google Street View, apoi am privit rivalul lui iPhone 3GS, HTC Hero, in actiune, pe YouTube.

Am facut apoi cunostinta cu functia video/ editare video a telefonului, prezentandu-va potentialul sau si apoi am trecut la partile mai amuzante ale handsetului, dupa cum puteti vedea in partea a doua a recenziei, prezenta mai jos:

Dupa cum ne cerea si unul dintre cititori intr-un comentariu la un articol precedent, am demonstrat si functia Push Notifications, prin intermediul lui Yahoo! Messenger, care pur si simplu nu m-a lasat in pace sa imi demonstrez abilitatile de tobosar pe iPhone.

In cazul in care tineti la viata bateriei, aveti si un mic ghid in legatura cu metode de economisire a bateriei, de asemenea inclus in clipul de mai sus.

M-am indragostit de aplicatiile muzicale si chiar la acesta ora descarc partituri pentru pianul de pe iPhone 3GS. O "jucarie" cu adevarat complexa, dar oare la fel de fascinant si fara al sau App Store? Retineti totusi ca telefonul nu suporta conexiune Bluetooth cu alte terminale, camera sa este destul de dezamagitoare la capitolul fotografii (dar mai buna decat cea de pe 3G), comanda vocala nu functioneaza la perfectiune, iar semnalul este destul de usor de pierdut.

Traiasca totusi factorul glossy si appeal-ul interfatei jucause! Noi ne distram cu modelul 3GS... Voi?

D5600 KIT×