Altex va avea o aplicație de mobil lansată până la final de lună octombrie, la timp pentru campania Black Friday; Pregătește și un marketplace propriu

3.806 ori
<b>Altex va avea o aplicație de mobil lansată până la final de lună octombrie, la timp pentru campania Black Friday; Pregătește și un marketplace propriu</b>Altex este după cum bine știți, unul dintre principalii jucători din zona de retail pe piața din România, dar cu toate acestea a rămas în urma rivalului eMAG atunci când vine vorba despre accesibilitatea pe multiple platforme

Altexeste după cum bine știți, unul dintre principalii jucători din zona de retail pe piața din România, dar cu toate acestea a rămas în urma rivalului eMAG atunci când vine vorba despre accesibilitatea pe multiple platforme, cu accentul pus pe smartphone aici. Lucrurile se vor schimba totuși în bine, asta pentru că Altex pregătește lansarea unei aplicații de mobil până la final de lună octombrie, chiar la timp pentru cel mai mare eveniment de shopping al anului și anume Black Friday.

Informația de față o aflăm via Wall-street.ro și descoperim faptul că asta nu este tot, Altex pregătind și lansarea unui marketplace propriu asta după ce în urmă cu aproximativ 2 ani părăsea marketplace-ul celor de la eMAG. Iată ce a declarat fondatorul Altex, Dan Ostahie, în cadrul European Digital Commerce despre marketplace-ul pregătit:

”Cred că vom lansa marketplace-ul în luna martie a anului viitor. Primii pași i-am făcut, în sensul că există pe site mai mulți furnizori care vând sub stoc Altex. S-au făcut pași în vederea integrării, automatizării acestor servicii. A fost un proces mai lung pentru că ne dorim să-l facem coerent, să rămânem la nivelul serviciilor existente.”

Printre alte detalii pe care le aflăm astăzi se numără și faptul că veniturile Altex au continuat să crească și în acest an, asta după un an în care pandemia a contribuit la un avans masiv pentru comerțul online. Altex a lansat în acest an și serviciul de turism Altex Travel, în parteneriat cu cei de la Karpaten Turism. De asemenea, s-a finalizat recent și sistemul bazat pe etichete electronice care aliniază prețurile din magazinele fizice cu cele online.

La rafturi vom găsi și coduri QR care odată scanate vor deschide paginile produselor vizate pentru a afla mai multe informații. Acest proces a avut nevoie de investiții în valoare de 5 milioane de euro și de 2 ani pentru lucrări și implementare. Așteptăm curând detalii despre aplicație și nu știu dacă ați observat, dar recent și site-ul altex.ro a suferit modificări de ordin estetic, probabil cu o linie de design care va fi văzută și în aplicația de mobil.

-3% din preț pe QuickMobile.ro, cupon: QUICK202

Explorăm imprimantele HP la sediul din Pipera; Detalii despre modelele pentru 2023-2024

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×