Aplicația YouTube a picat seara trecută, în special pe Smart TV-uri, dar între timp problema a fost rezolvată; Ce s-a întâmplat?

2.841 ori
<b>Aplicația YouTube a picat seara trecută, în special pe Smart TV-uri, dar între timp problema a fost rezolvată; Ce s-a întâmplat?</b>Dacă seara trecută ați încercat să accesați aplicația YouTube, cel mai probabil v-ați lovit de o problemă, în special dacă ați ales să vizionați ceva folosind Smart TV-ul sau varianta web. În ambele cazuri YouTube nu mai afișa sidebar-ul

Dacă seara trecută ați încercat să accesați aplicația YouTube, cel mai probabil v-ați lovit de o problemă, în special dacă ați ales să vizionați ceva folosind Smart TV-ul sau varianta web. În ambele cazuri YouTube nu mai afișa sidebar-ul din stânga, astfel că nu mai puteam accesa categoriile (muzică, abonamente, istoric, etc), asta deși playback-ul funcționa fără probleme.

Apăreau doar clipuri din zona recomandate și cele din categoriile continuă să urmărești sau urmărește din nou. Și eu am întâmpinat problema de față, ieri seară undeva după ora 22:00. Întâi am primit popup-uri cu mesajul "Fără conexiune internet" în timpul playback-ului video, după care sidebar-ul aplicației YouTube de pe Smart TV a dispărut cu totul.

Problema a fost întâmpinată în toate aplicațiile, inclusiv pe Google TV, Smart TV-uri Samsung, Roku, ba chiar și pe Nintendo Switch. Iată problemele recunoscute de Google:

  • nu se poate conecta sau schimba contul
  • nu se poate folosi funcția cast către TV sau utiliza aplicația de pe consola de gaming
  • meniul de navigare din stânga și meniurile de setări nu apar/nu se încarc
  • eroare "Fără conexiune internet" în timpul playback-ului video

Peste noapte YouTube a rezolvat problema și vorbim despre un picaj parțial care iată a contribuit la eliminarea unor caracteristici cheie ale aplicației. Voi ați întâmpinat acest bug seara trecută?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×