Battle Bears Ultimate FPS PvP review (LG G3): un FPS amuzant În multiplayer, cu un ușor feeling de Unreal Tournament (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 817 ori
<b>Battle Bears Ultimate FPS PvP review (LG G3): un FPS amuzant În multiplayer, cu un ușor feeling de Unreal Tournament (Video)</b>Se intampla rar sa gasim un FPS gratuit care sa fie distractiv si mai ales unul care se joaca in multiplayer. Ei bine Battle Bears Ultimate FPS PvP se califica la acest capitol, fiind foarte distractiv, desi are nivelele destul de limitate. &nbsp; &nbsp;...

Se intampla rar sa gasim un FPS gratuit care sa fie distractiv si mai ales unul care se joaca in multiplayer. Ei bine Battle Bears Ultimate FPS PvP se califica la acest capitol, fiind foarte distractiv, desi are nivelele destul de limitate.

Jocul e disponibil gratuit si a fost testat pe LG G3, primit in teste de la Quickmobile.ro. Avem de-a face cu un FPS online care are ca personaje ursi de toate formele, marimile si sexele. Veti putea folosi cate doua arme, precum mitraliere, pistoale, lansatoare de rachete si altele si le veti putea upgrada. Exista si atacuri melee si un atac special, care poate fi realizat folosind o sabie sau o punga de gunoi urat mirositoare.

Battle Bears Ultimate FPS PvP

E foarte usor sa gasiti un server pe care sa jucati, iar gameplay-ul e destul de rapid. Aveti platforme pentru teleportare, jump pads si din pacate jocul are si probleme cu controlul. Deseori veti vedea ca si alti gameri raman nemiscati sau blocati din cauza controlului slab si mai ales din cauza tintirii. Modul single player merita doar ignorat, iar cel multiplayer e distractiv, dar asta doar in echipa.

Actiunea e haotica si muzica din fundal e surprinzator de buna, axata pe melodii electronice. Ii dam lui Battle Bears Ultimate FPS PvP nota de 8.2 din 10 si il descarcati de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

LG G3, prețuri actualizate:

Battle Bears Ultimate FPS PvP review (LG G3)