Facebook nu îţi mai ascunde ce postează prietenii... în sfârşit!

4.395 ori
<b>Facebook nu îţi mai ascunde ce postează prietenii... în sfârşit!</b>Meta a anunțat oficial lansarea unui nou tab Friends în aplicația Facebook, menit să simplifice modul în care ne conectăm cu prietenii. Aceasta este prima dintre mai multe funcții „retro„ pregătite pentru 2025, prin care Meta vrea să readucă vibe-ul

Meta a anunțat oficial lansarea unui nou tab Friends în aplicația Facebook, menit să simplifice modul în care ne conectăm cu prietenii. Aceasta este prima dintre mai multe funcții „retro„ pregătite pentru 2025, prin care Meta vrea să readucă vibe-ul Facebook-ului „de la începuturi„.

Meta recunoaște că, deși prietenii au fost mereu în centrul rețelei sociale, în timp, alte funcții precum Grupuri, Video sau Marketplace au deturnat atenția. Rezultatul? Postările prietenilor au fost acoperite de conținut recomandat, reclame și clipuri virale. Acum, compania vrea să repare asta, începând cu un tab Friends reconfigurat complet.

Ce aduce nou tab-ul Friends

Noua secțiune Friends devine un fel de newsfeed curat, dedicat exclusiv conținutului prietenilor tăi: stories, reels, postări, aniversări și cereri de prietenie: toate într-un singur loc. Meta promite că aici nu vei vedea conținut recomandat, doar ce publică oamenii pe care chiar îi cunoști. Tab-ul poate fi accesat direct din bara de navigare de pe Home sau din secțiunea Bookmarks.

Cum îl fixezi ca tab principal

Vrei ca acest feed să fie la un ţap distanță? Iată cum îl pui pe bară:

  1. Tap pe poza ta de profil din feed-ul Home.
  2. Intră la Settings & Privacy > Settings.
  3. Alege Tab bar.
  4. Personalizează și fixează tab-ul Friends.

Noua funcție începe să fie distribuită utilizatorilor din SUA și Canada începând cu 27 martie 2025, urmând ca alte regiuni să o primească ulterior. Chiar dacă reclamele nu dispar complet, lipsa conținutului sugerat oferă o experiență mai curată, apropiată de ceea ce a fost cândva Facebook: un loc unde îți vedeai prietenii, nu doar ce „crede algoritmul că te interesează„.

Este o mișcare bine-venită într-un context în care mulți utilizatori s-au săturat de feed-uri încărcate și lipsa de relevanță personală. Meta promite și alte „experiențe OG„ în cursul anului – semn că gigantul tech a înțeles, în sfârșit, că social media ar trebui să fie… despre oameni.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×