Încă din luna februarie a acestui an cei de la Google le-au permis anumitor publicații crearea de povești, acele Stories pe care le întâlnim atât pe Instagram, cât și pe Facebook. Acum descoperim că marele G va începe să folosească inteligența artificială pentru a crea automa asemenea "povești" care vor apărea în perioada următoare în secțiunile Google Search și Images.
Pentru început aceste postări se vor axa pe celebrități și atleți, aici urmând a fi prezentate clipe din viața vedetelor sub formă de fotografii sau scurte clipuri video. Ca un fapt divers aflăm că zilnic mai mult de 400 milioane de persoane folosesc funcția Instagram Stories și că 450 milioane de utilizatori folosesc în fiecare zi alternativa din WhatsApp numită Status.
Google nu va include reclame în aceste "povești" pentru moment, existând însă planuri pentru implementarea acestora într-un viitor apropiat. Tot astăzi, secțiunea Search a primit o serie de actualizări precum "Activity Card" unde vor fi afișate paginile vizitate, "Featured Videos" unde vor apărea clipuri asociate căutărilor, sau "Pathways" unde se vor găsi detalii despre programe de training pentru cei aflați în căutarea de joburi.



