Instagram e cea mai nouă companie care lucrează la integrarea AI-ului în produsele sale, sub formă de chatboti cu 30 de personalităţi diferite. Informaţia vine de la cercetătorul în domeniul aplicaţiilor, Alessandro Paluzzi. Imaginile apărute pe web indică faptul că utilizatorii vor putea avea acces la agenţi AI, cunoscuţi şi ca boţi, care pot răspunde la întrebări şi oferi sfaturi.
Pentru a oferi un extra element de personalizare, Instagram va permite utilizatorilor să aleagă dintre cele 30 personalităţi AI. Chatboţii vor asista utilizatorii în compunerea de mesaje şi aparent şi în creşterea popularităţii conturilor lor de social media. Poate va sugera cum să ai mai mulţi followeri, hashtag-uri ideale sau cum să faci un Reel corect.
Nu ne surprinde să vedem AI-ul folosit aici, deoarece inclusiv compania mamă Instagram, Meta a lucrat în mod activ cu AI generativ în multe dintre businessurile sale, precum advertising spre exemplu. AI Sandbox de exemplu, un nou tool lansat recent de către Meta a fost creat pentru a permite advertiserilor să creeze diferite versiuni de reclame sub formă de imagini.
Instagram nu a comentat pe seama acestui subiect. Zvonurile afirmă că aceeaşi firmă mai lucrează la un rival pentru Twitter cunoscut deocamdată drept "Barcelona". E o aplicaţie separată, care integrează totuşi Instagram.