Meta ar putea separa Reels de Instagram; O nouă strategie pentru a concura cu TikTok

4.749 ori
<b>Meta ar putea separa Reels de Instagram; O nouă strategie pentru a concura cu TikTok</b>Meta pare să fie tot mai hotărâtă să își consolideze poziția pe piața conținutului video scurt. Una dintre strategiile luate în considerare este transformarea Reels într-o aplicație de sine stătătoare, separată de Instagram. Potrivit The Information

Meta pare să fie tot mai hotărâtă să își consolideze poziția pe piața conținutului video scurt. Una dintre strategiile luate în considerare este transformarea Reels într-o aplicație de sine stătătoare, separată de Instagram. Potrivit The Information, Adam Mosseri, șeful Instagram, ar fi discutat această posibilitate cu echipa sa, în cadrul unui proiect intern denumit Project Ray. Mai jos avem detalii.

Unul dintre motivele principale pentru care Meta ia în considerare această mutare este concurența tot mai mare cu TikTok, mai ales în contextul incertitudinii privind viitorul TikTok în SUA. Platforma chineză are peste 170 de milioane de utilizatori americani, iar Meta încearcă să capitalizeze pe eventualele restricții care i-ar putea afecta activitatea.

O aplicație Reels separată ar putea deveni alternativa perfectă pentru utilizatorii TikTok, mai ales dacă primește resurse și dezvoltare dedicate. Această schimbare ar putea duce la îmbunătățirea algoritmilor de recomandare și la extinderea duratei clipurilor Reels până la trei minute, o mișcare clar inspirată din succesul TikTok.

În prezent, Reels este una dintre cele mai populare funcții ale Instagram, dar crearea unei aplicații separate ar putea permite Meta să concureze mai direct cu TikTok, oferind o experiență mai concentrată pe videoclipuri scurte. Dacă Meta decide să transforme Reels într-o aplicație separată, rămâne de văzut ce se va întâmpla cu această funcție în cadrul Instagram.

Există două posibilități principale:

  1. Reels rămâne integrat în Instagram, dar noua aplicație oferă funcții avansate pentru creatorii de conținut.
  2. Reels dispare treptat din Instagram, forțând utilizatorii să migreze către noua platformă.

Dacă TikTok va întâmpina probleme în SUA, iar Meta va lansa un Reels independent alături de Edits, ar putea deveni un ecosistem atractiv pentru creatorii de conținut. Cu toate acestea, succesul unei astfel de aplicații depinde de dorința utilizatorilor de a o adopta și de modul în care Meta o va diferenția de TikTok, evitând greșelile trecutului (vezi cazul IGTV, care nu a prins la public).

Rămâne de văzut dacă Meta va merge înainte cu acest plan. Un lucru e clar: competiția pe piața conținutului video scurt devine din ce în ce mai acerbă.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×