Samsung a înregistrat un nou trademark, care pare să facă aluzie la repararea telefoanelor sale acasă. Programul Self-Repair a debutat în SUA în august, permițând clienţilor să îşi cumpere componente şi truse de reparaţii iFixit pentru a îşi face reparaţiile acasă. Acum Samsung ne-ar pregăti şi un asistent care să ne ajute cu reparaţiile.
Trademark-ul face aluzie la o aplicaţie pentru mobil numită "Self Repair Assistant". Iconul aplicaţiei este o rotiţă stilizată şi o cheie franceză pe fundal albastru. Samsung a colaborat cu iFixit pentru kiturile de reparaţii şi acum ar putea să fi înregistrat toate sfaturile, ponturile şi ghidurile iFixit într-o formă intuitivă în această aplicaţie.
La fel cum tutorialele de pe YouTube te ajută când te blochezi într-un joc video, Self Repair Assistant te poate ghida pas cu pas în deschiderea unui telefon şi înlocuirea de baterie, ecran, cabluri şi alte componente. Samsung a considerat că poate site-ul iFixit e prea complex şi stufos pentru publicul de masă şi o aplicaţie mai intuitivă e necesară. Programul activat în SUA în vară a acoperit doar câteva terminale la început: Galaxy S20, S21, Tab S7+ şi cam atât.
Şanse mari să vedem lansarea asistentului în februarie, alături de seria Galaxy S23.