Toţi utilizatorii YouTube vor primi pseudonim de identificare, după modelul Twitter

1.855 ori
<b>Toţi utilizatorii YouTube vor primi pseudonim de identificare, după modelul Twitter</b>YouTube continuă să facă modificări şi să evolueze, anunţând un sistem de "handle", adică un pseudonim şi cod unic pentru fiecare utilizator al său şi creator de conţinut. Sistemul aminteşte de "@username" de la Twitter şi se va aplica

YouTube continuă să facă modificări şi să evolueze, anunţând un sistem de "handle", adică un pseudonim şi cod unic pentru fiecare utilizator al său şi creator de conţinut. Sistemul aminteşte de "@username" de la Twitter şi se va aplica pe canalele YouTube şi în Shorts. Afectează şi creatorii de conţinut şi publicul.

Toţi utilizatorii YouTube vor primi în curând o nouă modalitate de a se identifica. Compania a anunţat pe 10 octombrie că pseudonimele "@name" vor fi adoptate pe toată platforma, o convenţie comună pe multiple reţele de socializare, dar ceva complet nou pentru YouTube. Fiecare utilizator YouTube va avea un cod unic care e folosit pe platformă, de la pagina de canal la Shorts, rivalul TikTok. Puteţi folosi codul pentru a îi menţiona pe alţii în comentarii cu "@", dar şi în descrieri, titluri şi altele.

Creşte astfel vizibilitatea şi cantitatea de interacţiuni între utilizatori. Este redus şi numărul de conturi false, care copiază şi pozează în creatori de conţinut. Aceste nume de cod vor fi lansate în această săptămână, începând cu creatorii mari de conţinut din State. Unii vor avea şansa să revendice anumite coduri înaintea altora, dar trebuie spus că dacă un utilizator şi-a creat deja un URL personalizat pentru canal, acesta va fi numele sau identificator default. Se va putea schimba totuşi când îi vine rândul.

YouTube va oferi notificări în ordine, în funcţie de prezenţa pe platformă, numărul de abonaţi şi cât de activ e canalul. Gigantul american poate şi stimula astfel conturile inactive. Ai nevoie de 100+ abonaţi ca să îţi creezi un URL custom. YouTube continuă să se reinventeze, după ce luna trecută a anunţat că va aduce monetizarea şi pentru Shorts, lăsând creatorii să păstreze 45% din venituri. A adăugat şi watermark-uri pentru Shorts repostate şi tool-uri https://www.mobilissimo.ro/aplicatii-telefoane/youtube-a-lansat-un-tool-cu-care-transformi-orice-clip-video-intr-un-youtube-short pentru a extra un Short dintr-un video mai lung.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×