Twitter încearcă să scoată bani din piatră seacă, deoarece a pierdut mulţi sponsori de când a fost preluat de Elon Musk. Cea mai nouă mutare implică plata pentru un nume de utilizator unic. Musk vrea să vândă cele mai căutate nume de utilizator celor care plătesc suma cea mai mare.
Grosul veniturilor companiei venea din advertising până să treacă miliardarul la cârmă. În special producătorii auto s-au retras de pe platformă, din calitatea de advertiser. Odată cu sosirea sa a început şi tăierea de costuri, inclusiv concedierea a mii de angajaţi. Apoi a apărut Twitter Blue, abonamentul cu preţ de 8 sau 11 dolari. Iniţial era 5 dolari pe lună şi era legat de un sistem strict de verificare.
Odată cu sosirea lui Musk sistemul s-a stricat şi oricine putea deturna conturi oficiale. Twitter Blue a fost retras şi relansat între timp, cu extra control uman. Revenind la chestiunea cu username-ul, New York Times e convinsă că Musk va vinde username-uri Twitter celor care licitează cel mai mult. Aceste planuri ar implica o serie de licitaţii online.
Încă nu e clar dacă e vorba despre cele 1.5 miliarde de conturi Twitter inactive pe care Musk se laudă că le-a şters sau sunt unele deja active. Totuşi în TOS-ul actual al companiei, utilizatorii nu pot vine şi cumpăra conturi sau username-uri. Cine răspunde la o ofertă e banat, de aceea decizia pare ciudată. Posibil ca Musk să pună un sondaj pe această temă aşa cum tot face de la o vreme.