Huawei a organizat pe 3 septembrie o conferinţă virtuală la IFA 2020, în care a pus accent pe relaţia sa cu Europa. Principalul vorbitor a fost Walter Ji, preşedinte al Huawei Consumer Business Group, Europa, care a dezvăluit strategia companiei. E vorba despre o combinaţie între a produce dispozitive de calitate, un viitor conectat (1+8+N), investiţii în AI şi o legătură specială cu Europa.
În acest keynote Walter Ji a vorbit despre strategia "1+8+N", în care "1" este telefonul, "8" sunt tablete, PC-uri, televizoare, ochelari şi căşti, dar şi ceasuri şi produse auto. "N" se referă la locuinţe inteligente, zona de sport şi sănătate, divertisment audiovizual şi produse smart travel. Oficialul a subliniat şi inovaţia din ultimul an în zona foto a smartphone-urilor companiei, cu accentul pe Huawei P40 Pro şi premiile EISA primite de acesta recent.
Ji a discutat despre un viitor în care toate dispozitivele din casa sunt interconectate şi trecerea între ele se face fluid, fără lag. S-a vorbit mult despre relaţia Huawei cu Europa şi cei aproximativ 14.000 de angajaţi ai companiei pe teritoriu european. Au fost amintite investiţii de miliarde de euro în R&D, dar şi cele două centre locale Huawei, din Germania şi Polonia. Huawei rămâne fidelă Europei şi va deschide 8 magazine flagship, Huawei Store-uri pe continent (Spania, Franţa, Belgia, UK, Germania(, dar şi 40 de Experience Store-uri, unele ce ar putea ajunge inclusiv în Europa Centrală şi de Est.
Walter Ji a amintit de contribuţiile companiei la economia Europei de Vest. Pe lângă cei 14.000 de angajaţi direcţi şi cele 23 de centre de cercetare, Huawei susţine indirect 223.000 de joburi pe continent. La nivel global are peste 800.000 de angajaţi. A fost amintită şi coeziune şi colaborarea cu universităţi şi cu reprezentanţi ai industriei din Europa. 82 de miliarde de dolari au fost investiţi în R&D în ultimul deceniu de această firmă doar pentru a promova inovaţia. Huawei se afla pe locul 5 la investiţii R&D industriale în Europa în 2019.. Au fost donate şi milioane de măşti în perioada pandemiei şi au fost oferite numeroase ajutoare financiare.
Ji a subliniat că "Huawei nu partajează informaţia utilizatorilor" şi că pune mare accent pe siguranţă utilizatorilor produselor sale.
Spre final a vorbit despre creşterea lui AppGallery, magazinul de aplicaţii Huawei, care oferă peste 45.000 de aplicaţii şi este folosit de peste 420 de milioane de persoane pe mai bine de 700 de milioane de terminale Huawei. AppGallery are 1.6 milioane de dezvoltatori înregistraţi şi 81.000 aplicaţii disponibile în HMS.