[UPDATE 22.11.2020 - voucherele devin valabile pentru orice telefon] - Probleme la Vodafone de Black Friday 2020; Iată câteva cazuri de comenzi anulate

11.182 ori
<b>[UPDATE 22.11.2020 - voucherele devin valabile pentru orice telefon] - Probleme la Vodafone de Black Friday 2020; Iată câteva cazuri de comenzi anulate</b>Aşa cum am scris despre problemele interne ale eMAG de Black Friday 2020, în cazul acelor comenzi anulate, scriem şi despre o problemă apărută la Vodafone România, tot de Black Friday. De această dată cazurile sunt destul de multe şi e vorba despre

UPDATE 22.11.2020 - Suntem informați de către citiori că Vodafone a revenit asupra deciziei de a oferi voucherul de 403 euro doar pentru achiziția lui Samsung Galaxy S21, iar acesta poate fi folosit pentru cumpărarea oricărui telefon din portofoliu. Mișcare inteligentă, deoarece au evitat astfel asocierea cu o încercare de a forța vânzările produsului Samsung, care lucru ducea inevitabil la gândul că soluția și implicit problemele, au fost plânuite premeditat (acuzații venite dinspre clienții afectați).

Suntem informați de către citiori că Vodafone a revenit asupra deciziei de a oferi voucherul de 403 euro doar pentru achiziția lui Samsung Galaxy S21, iar acesta poate fi folosit pentru cumpărarea oricărui telefon din portofoliu. Mișcare inteligentă, deoarece au evitat astfel asocierea cu o încercare de a forța vânzările produsului Samsung, care lucru ducea inevitabil la gândul că soluția și implicit problemele, au fost plânuite premeditat (acuzații venite dinspre clienții afectați).

Articol inițial, scris în data de 20.11.2020

Aşa cum am scris despre problemele interne ale eMAG de Black Friday 2020, în cazul acelor comenzi anulate, scriem şi despre o problemă apărută la Vodafone România, tot de Black Friday. De această dată cazurile sunt destul de multe şi e vorba tot despre comenzi anulate. La prima vedere oferta sună prea bine: Galaxy S20+ la 300 de euro FĂRĂ abonament. Hai să vedem ce s-a întâmplat. 

Văzând în social media tot mai mulţi oameni care se plângeau de Vodafone şi având şi comentarii pe YouTube pe această temă, am decis să preluăm o parte plângerile clienţilor. Unii dintre ei au comunicat între ei, s-au coalizat şi am primit mail-uri cu exprimarea "Suntem un grup destul de mare de oameni şi ne-ar ajuta mult un suport în online pentru a mediatiza problema".

Hai să vedem despre ce e vorba: Samsung Galaxy S20+ a fost oferit de Vodafone pe site-ul său de Black Friday la preţul de 299 de euro fără abonament (am mediatizat și noi oferta în Live Blogging). Mulţi l-au cumpărat şi s-au trezit cu comanda anulată aparent fără motiv. Suntem informați că unor clienți li s-a oferit o altă reducere la alt produs, ba chiar un Galaxy A41 gratuit. Au fost şi câteva persoane care au primit un voucher pentru "viitorul flagship Samsung, Galaxy S21", din ce am înțeles. Sunt şi cazuri cu clienţi cu S20+-uri albastre primite drept compensare.

Din câte am fost informați unii dintre acei clienţi au primit SMS de confirmare, banii au fost luaţi şi apoi a fost tăcere câteva zile, după care comenzile au fost anulate sau a fost propus un alt produs cu oferta. 

Iată citate din mail-uri ale celor care ne-au contactat legat de problemă (le postăm doar pe cele fără injurii):


Claudiu:

„Nu ştiu dacă sunteţi familiarizaţi cu scandalul de la Vodafone de Black Friday în urma unei campanii înşelătoare pentru terminal S20+. După ce au susţinut că vor onora toate comenzile, au trimis clienţilor, fără consultare, voucher la viitorul model de Samsung care se lansează în 2021. Motivul invocat este că nu îl mai au pe stoc, dar telefonul poate fi comandat la un abonament business.

Suntem un grup destul de mare de oameni care ne-am luat această teapă şi ne-ar ajuta mult un suport în online pentru a mediatiza problema. Poate, poate în urma unei campanii de acest gen va realiza Vodafone că nu este în regulă să nu onoreze ceea ce promite. Mulţumesc mult şi îmi cer scuze dacă subiectul nu este în aria dumneavoastră de interes.”


Iulian:

„Bună seara, vă scriu acest mail pentru a vă descrie experienţa mea cu Vodafone România în urma plasării unei comenzi de Black Friday.
După ce m-am informat de pe diferite site-uri despre ofertele care urmau să apară de Black Friday, am stat pe site-ul Vodafone de dimineaţă cu speranţa că voi fi printre primii care vor avea access la oferte.

Zis şi făcut, când aceştia au dat drumul la oferte, m-am uitat repede şi am observat ofertă cu s20+ fără abonament la preţul de 299 euro(care încă era în stoc la momentul comenzii sau cel puţin aşa arata pe site). Am plasat comanda şi am primit un mail de confirmare a plasării comenzii.

Fericit, am aşteptat deşi mi s-a părut ciudat că în mail-ul de plasare a comenzii nici măcar nu este specificat numele telefonului. După ceva timp am intrat pe pagina lor şi am observat că mai multă lume era nedumerită deoarece foarte multe persoane n-au fost contacte pentru confirmarea comenzii.

Aşadar am decis să-i contactez pe cei de la Vodafone pe facebook. Aici după un mesaj generic, mi s-a spus că nu găseşte comanda mea în sistem, dar este vorba doar de o chestiune de timp şi să stau liniştit, vor revenit cu un mesaj, de îndată ce comanda se va regăsi în sistem.

Luni am decis să-i contactez din nou ca să aflu ce s-a întâmplat cu această comandă. Le-am trimis un mail dimineaţa. După amiază, m-au sunat şi mi-au spus aceeaşi poveste: a fost foarte aglomerat, nu mi se găseşte comanda , şi vor trimite solicitarea mea către un departament abilitat, care poate să afle ce s-a întâmplat iar apoi vor reveni cu un răspuns.

Astăzi, mi-au răspuns prin email că au avut multe comenzi pentru s20+ şi nu pot onora cererea. Ca urmare comanda mea a fost anulată. În schimb mi-au trimis un voucher cu reducerea de care beneficiam la s20+ pe care îl pot folosi pentru noul flagship s21 sau pentru s20+ negru, când va apărea în stoc.

Ce m-a deranjat foarte mult a fost faptul că nimeni nu a putut să-mi dea un răspuns şi m-au tot amânat până în ultima clipă când mi-au trimis acest voucher. N-am fost singurul în această situaţie, exista un grup pe facebook plin de oameni care au trecut prin experienţe similare. De asemenea, modul în care vodafone a rezolvat situaţia este penibil. Unora li s-a livrat telefonul chiar dacă au dat comanda mai târziu decât alţii.  Unii au fost contactaţi telefonic şi li s-a oferit un A41 gratuit, iar în cele mai nefericite cazuri,  oamenii doar s-au trezit cu comanda anulată fără un mail cu voucher sau scuze.

Aş fi fost mulţumit dacă Vodafone România m-ar fi lăsat să utilizez acel voucher pentru alte produse şi nu doar pentru un telefon care încă nu este pe piaţă  sau s20+ negru când va reveni în stoc(dacă va reveni)”


Dragoş:

„Experiența mea cu Vodafone este următoarea. După ce am văzut reclame peste reclame pe site-uri și TV, am decis să iau un telefon de la Vodafone pentru că aveam nevoie. Bugetul stabilit 300-400 euro.

Am reușit să comand un Samsung S20+ la preţul de 300 euro la liber. Am primit mail-ul atașat, după care nimic, nici un semn. Miercuri m-am decis să le scriu un mesaj pe messenger pentru că nu am reușit să dau de un operator la telefon. Mi-au spus că mă vor contacta imediat. Astăzi am primit mailul din atașament că primesc un voucher pentru S21 (valabil până în martie). Lucru de care sunt foarte nemulțumit, având în vedere că preţul probabil va fi foarte mare la lansare (în plus Vdf poate stabili ce preţ vrea) și în total altă categorie de preț față de ce așteptam eu, deci aș numi oferta asta rigidă, o bătaie de joc. Aş fi preferat să fiu sunat și să se ofere mai multe variante dacă a fost o greșeală din partea lor. BTW, oferta încă era luni pe site (cu stocul epuizat) lucru pe care-l consider o reclamă mincinoasă. Alt telefon nu am mai luat de BF, așteptând după acesta.

Asta e experiența mea, frustrantă, după 15 ani de Vodafone. Mailul pentru voucher a intrat la spam (ciudat lucru), iar cei 300e daţi vor ajunge în "2-3 zile". Până şi mailul pt comanda plasată arăta neprofi, fără numele produsului şi "plata la livrare".

Anyway, aşteptam totuşi nişte scuze telefonic, dacă nu sunt în stare să onoreze comanda, dar poate sunt eu prea "naiv".

Cred că mă voi adresa ANPC, poate chiar o sesizare colectivă, pt că suntem mulţi în această situaţie, până la urmă pentru că eu de fiecare dată când am greşit cu costul suplimentar la ei, de multe ori fără să ştiu, am plătit.”


Recomandăm să vă uitaţi şi pe forumul Softpedia în acest topic, ultimele 50 de pagini sunt fix despre comenzile Vodafone şi problemele la cumpărătura cu cardul. Aşteptăm o poziţie oficială din partea Vodafone, legat de problemele apărute odată cu campania de Black Friday 2020 și modul în care vor fi rezolvate acestea. Vă rugăm să ne scrieți în comentarii dacă ați pățit și voi. 

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×