Alien vs Predator Evolution review: potențial uriaș, control/cameră groaznice (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.424 ori
<b>Alien vs Predator Evolution review: potențial uriaș, control/cameră groaznice (Video)</b>AVP Evolution este probabil primul titlu de marcă din seria Alien versus Predator care ajunge și pe iOS și Android. Nu avem de-a face cu un shooter, ci cu un joc third person de acțiune, care se transformă rapid într-o sesiune de button mashing....

AVP Evolution este probabil primul titlu de marcă din seria Alien versus Predator care ajunge și pe iOS și Android. Nu avem de-a face cu un shooter, ci cu un joc third person de acțiune, care se transformă rapid într-o sesiune de button mashing. Jocul costă 4.99 dolari, este oferit de către Fox și l-am testat pe tableta Nexus 10 (1.999 lei pe evoMAG.ro).

Puteți juca cu un Alien sau Predator și jocul are 2 probleme principale: una cu camera și orientarea să și a doua cu controlul personajului, care e destul de aproximativ. Jocul este produs de Angry Mob Games și va permite să loviți inamici cu coada, atunci când controlați alienul sau să vă puneți în pielea unui Predator, să deveniți invizibili sau să scanați termic în jurul vostru. Muzică și efectele audio ale jocului sunt destul de bune, dar senzația de groază din AVP nu este transmisă foarte clar, deoarece voi sunteți prădătorul la urma urmei.

Alien vs Predator Evolution

Ce am apreciat la acest joc este gama variată de upgrade-uri, arme, armuri și măști pe care le puteți debloca pentru creaturile voastre. Alienul se va putea cățăra pe pereți, intra în guri de aerisire, în vreme ce un Predator poate rămâne invizibil sau vedea în întuneric, ba poate chiar folosi un mic tun cu laser de pe umăr și aruncă cu discuri metalice.

Luptele sunt repetitive, iar misiunile nu sunt prea grele, astfel că le veți termina în câteva ore. Grafică 3D arată bine, dar AI-ul inferior va deveni deranjant odată cu trecerea timpului. Per total AVP Evolution e un joc de nota 7 pe care îl descărcați de aici.