Dead Among Us Review (LG AKA): încă un shooter static cu zombii, de această dată cu arcul cu săgeţi ca armă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.007 ori
<b>Dead Among Us Review (LG AKA): încă un shooter static cu zombii, de această dată cu arcul cu săgeţi ca armă (Video)</b>Am văzut şi jucat zeci de jocuri cu zombii şi &icirc;n mai toate am lovit nemorţii cu o lopată sau armă de foc. Azi schimbăm registrul şi m&acirc;nuim un arc cu săgeţi pentru a v&acirc;na creaturile ce se află &icirc;n căutare de creier...

Am văzut şi jucat zeci de jocuri cu zombii şi în mai toate am lovit nemorţii cu o lopată sau armă de foc. Azi schimbăm registrul şi mânuim un arc cu săgeţi pentru a vâna creaturile ce se află în căutare de creier proaspăt, în titlul Dead Among Us.

Am testat acest joc gratuit pe LG AKA şi am apreciat puţina poveste afişată pe ecran şi muzica de fundal. Vă veţi simţi precum Daryl in Walking dead şi veţi putea face swipe pentru a schimba unghiul în care ţintiţi şi să folosiţi un joystick virtual pentru a da zoom in şi a ţinti cu mai mare precizie către inamici. Misiunile sunt foarte repetitive şi aveţi şi 10 unităţi de energie, o misiune consumând 2-3 astfel de unităţi.

Dead Among Us Review (LG AKA)

Controlul e destul de precis şi sensibilitatea poate fi personalizata. Există 95 de questuri şi evident că puteţi debloca noi arcuri şi să upgradati cătarea, mecanismul de tragere, săgeţile şi altele. Zombii sunt destul de variaţi şi misiunile vă vor mânca maxim 1-2 minute. Există şi powerupuri, precum un radar ce arata zombii ce vin spre voi sau spre un civil, un mecanism de încetinire a timpului şi Kill Shoot, care ucide zombii instant.

Inamici nu prea vin în valuri, ci mai degrabă toţi deodată, deci veţi avea ceva de furcă. Jocul e distractiv, mai ales că poate fi jucat cu o singură mână şi îi acordăm un 7.7 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

LG AKA, preț actualizat, aici.

Dead Among Us Review (LG AKA)