RECENZII Diverse - Mobilissimo.ro

iOS 11 review: ce e nou, ce e diferit şi mai ales ce e special la release-ul 2017 al platformei mobile Apple (Video)
iOS 11 review: ce e nou, ce e diferit şi mai ales ce e special la release-ul 2017 al platformei mobile Apple (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: iOSAstăzi este momentul oportun să vă prezentăm recenzia lui iOS 11, release-ul pe anul 2017 a celor de la Apple care ajunge pe smartphone-uri și tablete. Modelele iPhone 8, 8 Plus și iPhone X îl rulează din fabrică și vorbim aici despre o versiune careNota: N/ADetalii
Syllable D900S Review: căşti Bluetooth elegante ca nişte butoni, cu sunet bun, dar cam fără bas şi conectare dificilă (Video)
Syllable D900S Review: căşti Bluetooth elegante ca nişte butoni, cu sunet bun, dar cam fără bas şi conectare dificilă (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Accesorii Syllable GadgetsNe continuăm seria de recenzii de accesorii, de această dată cu o pereche de căşti Bluetooth elegante. Pe numele său Syllable D900s, această pereche de căşti costa 55 la Aliexpress.com sau 65 dolari pe Gearbest.com.Nota: N/ADetalii
Sony Walkman NW-WS623 Review: căști rezistente la apă ce vin cu Bluetooth, 4 GB de stocare și încărcare rapidă
Sony Walkman NW-WS623 Review: căști rezistente la apă ce vin cu Bluetooth, 4 GB de stocare și încărcare rapidăAutor: Claudiu Sima | Publicat în: SonyPrintre gadget-urile ce le-am testat în ultimele zile s-au numărat și căștile Sony Walkman NW-WS623, produs cu certificare pentru rezistență la apă și praf ce dispune de tehnologia de încărcare rapidă. Avem parte de 4 GB de stocare flash și asta Nota: N/ADetalii
Prezentare baterie externă Romoss Polymos 20: 20.000 mAh şi toţi puşi la treabă excelent (Video)
Prezentare baterie externă Romoss Polymos 20: 20.000 mAh şi toţi puşi la treabă excelent (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Gadgets Romoss AccesoriiProdusul pe care nu trebuie să îl uităm din bagaj când plecăm într-o vacanță este și bateria externă, gadget care ne va ajuta de minune atunci când nu dispunem de o sursă de energie pentru a ne conecta smartphone-ul și a continua să fotografiemNota: N/ADetalii
Syllable D300L Review + Concurs: căşti de jogging comode, cu preluare de apeluri telefonice (Video)
Syllable D300L Review + Concurs: căşti de jogging comode, cu preluare de apeluri telefonice (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SyllableDin când în când mai testăm și produse audio aici pe Mobilissimo, astăzi fiind rândul unei perechi de căști Syllable D300L ce sunt destinate pentru pasionații de jogging. Ele sunt comode și cu toate că la capitolul volum nu duduie cum se așteaptă uniiNota: N/ADetalii
X-Cam Sight 2 Review: gimbal pe 2 axe şi o unealtă utilă pentru vloggeri (Video)
X-Cam Sight 2 Review: gimbal pe 2 axe şi o unealtă utilă pentru vloggeri (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: YUPPI LOVE TECHAm testat multe tipuri de gadgeturi la viaţa mea, dar cumva cu gimbal-urile nu am luat contact până acum. Ghinion, lipsa de coincidenţe fericite sau lipsa unei pasiuni mari pentru vlogging ar cam fi cauzele. Dar iată că a venit şi rândul..Nota: N/ADetalii
Allview V-Bass Review: difuzorul smart cu Amazon Alexa de care ai nevoie, acasă, la birou sau pe bordul maşinii (Video)
Allview V-Bass Review: difuzorul smart cu Amazon Alexa de care ai nevoie, acasă, la birou sau pe bordul maşinii (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AllviewPe masa noastră de teste s-a aflat de curând și boxa smart Allview V-Bass, un dispozitiv inteligent echipat cu asistentul vocal Amazon Alexa. Noi vi-l oferim la concurs și aveți ocazia totodată să aflați care sunt principalele sale funcții și Nota: N/ADetalii
Huawei Color Band A1 Review: o brăţară de fitness compactă, discretă cu senzor UV ca punct distinctiv (Video)
Huawei Color Band A1 Review: o brăţară de fitness compactă, discretă cu senzor UV ca punct distinctiv (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Huawei PurtabileAtunci când am testat telefonul Huawei Nova, am avut ocazia să ne jucăm şi cu brăţara de fitness Huawei Color Band A1. În sumedenia de purtabile prezente pe piaţă, acest model se remarcă prin senzorul sau UV, întâlnit de obicei pe modele mult mai scumpe. Nota: N/ADetalii
Căşti Sony MDR-XB950BT Review: căşti over the head cu extra bas, design confortabil
Căşti Sony MDR-XB950BT Review: căşti over the head cu extra bas, design confortabilAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Sony GadgetsOdată cu Sony Xperia XZ şi Xperia X Compact am primit la teste şi căştile Sony MDR-XB950BT, dar nu lăsaţi numele ăsta complex să vă sperie. E vorba despre un headset over the head, pe care Vodafone România îl oferea cadou cu Xperia XZ la precomanda...Nota: N/ADetalii
LG Game TV LED 80 cm Review: televizor jucăuş cu joystick la pachet, 3 jocuri preinstalate (Video)
LG Game TV LED 80 cm Review: televizor jucăuş cu joystick la pachet, 3 jocuri preinstalate (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: LG GadgetsNu testam doar telefoane sau tablete la Mobilissimo.ro, ci din când în când ne mai "abatem" şi în alte zone de produse. Am aruncat o privire asupra unor ultrabook-uri la un moment dat, dongle-uri Chromecast, ba chiar şi o consolă Nvidia Shield ne-a..Nota: N/ADetalii