RECENZII Diverse - Mobilissimo.ro

Syllable D300L Review + Concurs: căşti de jogging comode, cu preluare de apeluri telefonice (Video)
Syllable D300L Review + Concurs: căşti de jogging comode, cu preluare de apeluri telefonice (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SyllableDin când în când mai testăm și produse audio aici pe Mobilissimo, astăzi fiind rândul unei perechi de căști Syllable D300L ce sunt destinate pentru pasionații de jogging. Ele sunt comode și cu toate că la capitolul volum nu duduie cum se așteaptă uniiNota: N/ADetalii
X-Cam Sight 2 Review: gimbal pe 2 axe şi o unealtă utilă pentru vloggeri (Video)
X-Cam Sight 2 Review: gimbal pe 2 axe şi o unealtă utilă pentru vloggeri (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: YUPPI LOVE TECHAm testat multe tipuri de gadgeturi la viaţa mea, dar cumva cu gimbal-urile nu am luat contact până acum. Ghinion, lipsa de coincidenţe fericite sau lipsa unei pasiuni mari pentru vlogging ar cam fi cauzele. Dar iată că a venit şi rândul..Nota: N/ADetalii
Allview V-Bass Review: difuzorul smart cu Amazon Alexa de care ai nevoie, acasă, la birou sau pe bordul maşinii (Video)
Allview V-Bass Review: difuzorul smart cu Amazon Alexa de care ai nevoie, acasă, la birou sau pe bordul maşinii (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AllviewPe masa noastră de teste s-a aflat de curând și boxa smart Allview V-Bass, un dispozitiv inteligent echipat cu asistentul vocal Amazon Alexa. Noi vi-l oferim la concurs și aveți ocazia totodată să aflați care sunt principalele sale funcții și Nota: N/ADetalii
Huawei Color Band A1 Review: o brăţară de fitness compactă, discretă cu senzor UV ca punct distinctiv (Video)
Huawei Color Band A1 Review: o brăţară de fitness compactă, discretă cu senzor UV ca punct distinctiv (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Huawei PurtabileAtunci când am testat telefonul Huawei Nova, am avut ocazia să ne jucăm şi cu brăţara de fitness Huawei Color Band A1. În sumedenia de purtabile prezente pe piaţă, acest model se remarcă prin senzorul sau UV, întâlnit de obicei pe modele mult mai scumpe. Nota: N/ADetalii
Căşti Sony MDR-XB950BT Review: căşti over the head cu extra bas, design confortabil
Căşti Sony MDR-XB950BT Review: căşti over the head cu extra bas, design confortabilAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Sony GadgetsOdată cu Sony Xperia XZ şi Xperia X Compact am primit la teste şi căştile Sony MDR-XB950BT, dar nu lăsaţi numele ăsta complex să vă sperie. E vorba despre un headset over the head, pe care Vodafone România îl oferea cadou cu Xperia XZ la precomanda...Nota: N/ADetalii
LG Game TV LED 80 cm Review: televizor jucăuş cu joystick la pachet, 3 jocuri preinstalate (Video)
LG Game TV LED 80 cm Review: televizor jucăuş cu joystick la pachet, 3 jocuri preinstalate (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: LG GadgetsNu testam doar telefoane sau tablete la Mobilissimo.ro, ci din când în când ne mai "abatem" şi în alte zone de produse. Am aruncat o privire asupra unor ultrabook-uri la un moment dat, dongle-uri Chromecast, ba chiar şi o consolă Nvidia Shield ne-a..Nota: N/ADetalii
Microsoft Display Dock review: înlocuitor de PC şi nu prea, produs pentru utilizatorii hardcore de Office (Video)
Microsoft Display Dock review: înlocuitor de PC şi nu prea, produs pentru utilizatorii hardcore de Office (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Microsoft Windows Windows MobileAţi remarcat probabil în unboxing-ul lui Microsoft Lumia 950 XL că mai aveam încă o cutie cu un produs cel puţin interesant. Primită în teste odată cu telefonul Lumia, acea cutie conţinea un Microsoft Display Dock, în valoare de aproximativ 399 lei şi..Nota: N/ADetalii
Review ADATA HD700 - hard extern de 1 TB rezistent la apă, șocuri și praf; un adevărat scut pentru fișierele personale
Review ADATA HD700 - hard extern de 1 TB rezistent la apă, șocuri și praf; un adevărat scut pentru fișierele personaleAutor: Claudiu Sima | Publicat în: GadgetsContinuăm seria de recenzii pentru diverse gadget-uri cu hard-ul extern ADATA HD700 - produs ce vine în variante de 1 sau 2 TB alături de funcții interesante la pachet. În principal se află certificarea de rezistență a produsului la șocuri, apă, praf dar Nota: N/ADetalii
ADATA i-Memory FLASH Drive UE710 este un stick 2 în 1 ce vine și cu un conector Lightning pentru utilizarea alături de terminale iOS
ADATA i-Memory FLASH Drive UE710 este un stick 2 în 1 ce vine și cu un conector Lightning pentru utilizarea alături de terminale iOSAutor: Claudiu Sima | Publicat în: Gadgets AccesoriiVreme de aproximativ o săptămână am testat și stick-ul de memorie ADATA i-Memory FLASH Drive UE710 - gadget ce poate fi numit drept dispozitiv 2 în 1. Spunem asta pentru că produsul de față oferă atât un conector USB 3.0, dar și unul Lightning ce face Nota: N/ADetalii
Prezentare Syllable G600: headset wireless Bluetooth 4.0 cu pad-uri din piele pentru urechi şi design excelent (Video)
Prezentare Syllable G600: headset wireless Bluetooth 4.0 cu pad-uri din piele pentru urechi şi design excelent (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: Accesorii Gadgets SyllableAm tot testat diferite headset-uri în ultimele luni, mai toate wireless, dar unul sigur mi-a rămas în minte. E vorba despre Syllable G600, pe care îl puteţi admira mai jos. El este un headset wireless Bluetooth 4.0 foarte comod şi arătosNota: N/ADetalii