RECENZII Ceasuri inteligente - Mobilissimo.ro

Xiaomi Mi Band 3 Review: o brăţară de fitness comodă dar nu foarte precisă (Video)
Xiaomi Mi Band 3 Review: o brăţară de fitness comodă dar nu foarte precisă (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: XiaomiPrintre ultimele purtabile sosite pe masa noastră de teste s-a numărat și Xiaomi Mi Band 3, un dispozitiv care deși este comod de folosit și purtat, nu reușește să fie foarte precis. Descoperiți din recenzia noastră care sunt principalele puncte forte Nota: N/ADetalii
Xiaomi Amazfit Bip Review: mini ceasul de fitness pe care uiţi să îl încarci
Xiaomi Amazfit Bip Review: mini ceasul de fitness pe care uiţi să îl încarciSecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: XiaomiAm testat aici la Mobilissimo în ultima perioadă și smartwatch-ul Xiaomi Amazfit Bip, un gadget tare interesant pentru pasionații de jogging și nu numai. Se remarcă în mod special printr-o baterie cu autonomie deosebită, dar avem parte și deNota: N/ADetalii
NO.1 G7 Review: smartwatch detaşabil, cu rol de mini smartphone de sine stătător; Se poate conecta şi la Siri! (Video)
NO.1 G7 Review: smartwatch detaşabil, cu rol de mini smartphone de sine stătător; Se poate conecta şi la Siri! (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: NO.1 G7Nu în fiecare zi vezi un smartwatch al brandului No. 1 şi nu în fiecare vezi un ceas smart care se conectează la Siri. Am avut ocazia să vedem această funcţie pe No.1 G7, smartwatch bazat pe Android şi care e practic un mini smartphone, având în vedere..Nota: N/ADetalii
Curren 8250 unboxing + review: ce poţi cumpăra din China cu doar 12 dolari, un ceas care la nivel superficial e super (Video)
Curren 8250 unboxing + review: ce poţi cumpăra din China cu doar 12 dolari, un ceas care la nivel superficial e super (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: CurrenNe oprim din când în când (rar) şi asupra unor produse analogice, care ni se pare interesante, trăznite sau au pur şi simplu preţ prea bun. Curren 8250 consider că merită această prezentare specială, pentru că nu în fiecare zi dai peste un ceas analogic..Nota: N/ADetalii
MGCOOL Band 2 Review: brăţară de fitness accesibilă ca preţ, funcţională şi destul de comodă, un pic zeloasă cu pedometrul (Video)
MGCOOL Band 2 Review: brăţară de fitness accesibilă ca preţ, funcţională şi destul de comodă, un pic zeloasă cu pedometrul (Video)SecțiuniAutor: Alexandru Stănescu | Publicat în: MGCOOLÎn aceste zile cred că îşi freacă mâinile producătorii de echipamente de fitness, pentru că a apărut soarele, vine şi vara în curând şi lumea vrea să dea burta jos. Şi pentru a o face mai evident e nevoie şi de un fitness tracker, iar noi am testat unul..Nota: N/ADetalii
Apple Watch Review: asul din mânecă nu înseamnă partidă câştigată mereu (Video)
Apple Watch Review: asul din mânecă nu înseamnă partidă câştigată mereu (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: AppleApple Watch este primul smartwatch al companiei din Cupertino, el fiind lansat în magazine în luna aprilie a acestui an. Ceasul a sosit în teste la Mobilissimo.ro fix la mijlocul verii, ideal pentru a fi pus la treabă în regim de...Nota: N/ADetalii
Samsung Gear S Review: ceasul-smartphone cu preţ de smartphone, dar fără independenţă totală de handset-uri (Video)
Samsung Gear S Review: ceasul-smartphone cu preţ de smartphone, dar fără independenţă totală de handset-uri (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Gear S este cel mai nou smartwatch testat la Mobilissimo.ro, model care ne-a sosit cu câteva săptămâni în urmă la teste. El a debutat în vara lui 2014 şi a ajuns în magazine toamna trecută. Gadgetul este un...Nota: N/ADetalii
Misfit Shine Review + concurs: un fitness tracker discret, elegant și cu un feeling de device Apple (Video)
Misfit Shine Review + concurs: un fitness tracker discret, elegant și cu un feeling de device Apple (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: MisfitMisfit Shine este "iPhone-ul" fitness tracker-elor și putem spune asta nu doar datorită designului, ci și pentru că are ceva în comun cu Apple: fostul CEO al firmei din Cupertino e cofondator al acestei companii. Am primit de la MobileTrend.ro acest...Nota: N/ADetalii
Samsung Gear 2 Neo review: plastic, nu premium, Tizen, nu Android, câteva funcții atractive (Video)
Samsung Gear 2 Neo review: plastic, nu premium, Tizen, nu Android, câteva funcții atractive (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Gear 2 Neo este al treilea smartwatch de la Samsung care primește review de la Mobilissimo.ro, iar acest model e primul cu Tizen OS la bord. Lansat la MWC 2014 în acest an, împreună cu Galaxy S5, Gear Fit și Gear 2, acest model ne-a fost...Nota: N/ADetalii
Samsung Gear Fit Review: gadget de fitness cu design atractiv, dar cu unele lipsuri (Video)
Samsung Gear Fit Review: gadget de fitness cu design atractiv, dar cu unele lipsuri (Video)Autor: Alexandru Stănescu | Publicat în: SamsungSamsung Gear Fit are marele avantaj că nu sunt prea versat în alea gadgeturilor de fitness, altfel ar fi putut primi un review mult mai critic. Nu-i nimic, aici intervine puțină lectura și puțin YouTube și ne dăm seama cum stăm. De asemenea Gear...Nota: N/ADetalii