AirPods Killer? Blitzwolf BW-FYE7 este o pereche de căşti wireless cu volum generos + Giveaway (Video Review)

2.205 ori
<b>AirPods Killer? Blitzwolf BW-FYE7 este o pereche de căşti wireless cu volum generos + Giveaway (Video Review)</b>Recunosc, testez mai puţine perechi de căşti decât aş dori... Am mai băgat în urechi căşti de la prieteni şi oameni din breaslă, Galaxy Buds sau AirPods, dar nu am petrecut prea mult timp cu ele. Recent am avut totuşi ocazia să

[UPDATE - 26.10.2019] - Extragerea câștigătorului GIVEAWAY-ului va avea loc pe data de 26.11.2019, la ora 21, iar numele acestuia va fi publicat aici, în comentarii și pe pagina noastră de Facebook. Baftă!

Recunosc, testez mai puţine perechi de căşti decât aş dori... Am mai băgat în urechi căşti de la prieteni şi oameni din breaslă, Galaxy Buds sau AirPods, dar nu am petrecut prea mult timp cu ele. Recent am avut totuşi ocazia să testez un rival pentru ei, unul venit din China, Blitzwolf BW-FYE7. Şi nu se lasă doar cu review, ci şi cu giveaway. Avem detalii mai jos.

În primul rând, produsul îl cumpăraţi de la Banggood.com la suma de 40.99 dolari. Primiţi o cutiuţă, în care se află căştile, dopuri de rezervă, cablul USB şi un manual. Căştile vin într-o cutiuţă specială de transport şi încărcare, cum e la modă acum. Îmi place că are capac cu închidere magnetică şi căştile se integrează în locaşurile lor tot magnetic.

Video-prezentare cățti wireless Blitzwolf BW-FYE7

Vorbim aici despre căşti cu suport Bluetooth 5.0, care se conectează fără probleme la telefoane cu iOS sau Android. Eu le-am conectat la al meu iPhone 7 în următorul mod:

• scoţi casca dreapta din cutie
  • ţii apăsat butonul său fizic până clipeşte roşu-albastru (sau începe singur să caute pairing uneori, fără să apeşi)
  • cauţi în lista de conexiuni Bluetooth pe telefon casca şi dai connectare
  • activezi casca stângă, care se conectează la dreapta

Din ce am înţeles, după ce ai făcut pairing prima oară, casca va ţine minte telefonul (şi viceversa) şi când o scoţi din cutie se va conecta automat. Avem de-a face aici cu căşti in ear wireless cu drivere dinamice duale. Design-ul e mai geeky aşa, pentru cei cărora le place să le atârne "tehnologia" din ureche. Căştile au şi rol de "dop", astupând mult canalul auditiv şi izolând bine zgomotul exterior.

Nu mă omor după faptul că rămâne mult din corpul căştii afară, dar unii cred că preferă acest look. Măcar căştile sunt relativ comode şi nu cad din urechi la jogging. E câte un buton fizic pe fiecare cască, dar eu aş fi implementat controlul altfel. Aici ţii apăsat să schimbi piesa şi apeşi de 2 ori să dai volumul mai tare pe casca dreapta şi de 2 ori să îl dai mai încet pe cea stângă. Eram obişnuit să apăs de 2 ori să schimb piesa...

Poţi prelua şi apeluri telefonice, evident, cu o apăsare buton. Ca autonomie ai 3 ore pentru apeluri telefonice şi vreo 3-4 ore pentru playback muzical. Cutiuţa creşte autonomia totală spre 15-16 ore chiar. Avem şi certificare IPX4, adică o uşoare protecţie la stropire şi sudoare, nimic exagerat. Fiecare cască are greutate de 5 grame, iar cutia 55 de grame.

Căştile "bat" la 10 metri distanţă şi hai să vă spun şi de cum se aud. Înaltele şi mediile se aud bine, solo-urile de chitară de pe noul album Korn se aud mult peste restul track-ului. Basul e cam slab şi am ascultat tot albumul nou "Deliric X Silent Strike 2" pe aceste căşti şi mi-a lipsit basul mai ales pe piesa "Van Gogh". Vocea se aude OK, dar poate fi acoperită de chitară, când e cazul.

Aş fi dorit volum mai ridicat la apeluri telefonice. Atenţie, volumul e foarte, foarte ridicat. Îmi țiuiau urechile după ascultat la volum maxim şi mi se par peste Galaxy Buds şi AirPods sau EarPods ca volum. Atenţie la sănătatea urechilor voastre... iOS 13 vă va spune dacă aţi exagerat cu decibelii din fericire. În concluzie aş zice că BlitzWolf BW-FYE7 este o pereche comodă de căşti, cu izolare bună a zgomotului şi volum ridicat.

Neajunsuri? Bas, poate design exterior. Autonomia mi se pare OK la acest preţ. Şi hai să vedem cum stăm cu giveaway-ul.

Regulile sunt simple:

1. Să fii abonat la canalul Mobilissimo.ro pe YouTube
  2. Să ai apăsat "clopoţelul" pe YouTube

Faci captură de ecran cu aceste cerinţe şi le trimiţi pe mail la adresa concurs@mobilissimo.ro cu subiect "Giveaway Blitzwolf BW-FYE7". În mail includeţi şi numele vostru real. Vă vom comunica şi când tragem la sorţi câştigătorul.

Căştile le găsiţi la Banggood la 40.99 USD.

[UPDATE - 26.10.2019] - Extragerea câștigătorului GIVEAWAY-ului va avea loc pe data de 26.11.2019, la ora 21, iar numele acestuia va fi publicat aici, în comentarii și pe pagina noastră de Facebook. Baftă!