Un nume la care nu ne așteptam să își facă apariția în segmentul smartwatch era clar Bugatti, constructor auto exclusivist care se remarcă prin boliduri lansate în serie limitată la prețuri de milioane de euro. Aflăm că brandul parte din grupul VW tocmai ce a lansat seria de smartwatch-uri Bugatti Ceramique Edition One în parteneriat cu producătorul de ceasuri VIITA. Avem 3 modele în lineup și descoperiți detalii extra din rândurile de mai jos.
În primul rând aflăm că aceste ceasuri rulează un software propriu și nu Google Wear OS. Aceste 3 modele împart aceleași dotări dar se diferențiază prin design-ul adoptat de cadran după cum puteți vedea în imagini. Vorbim aici despre ceasurile Ceramique Edition One Pur Sport, Ceramique Edition One Le Noire și Ceramique Edition One Divo.
Primim curele din silicon și titaniu la pachet, display-uri LED circulare cu rezoluție de 390 x 390 pixeli, 16.7 milioane de culori și protecție din sticlă de safir deasupra. Avem și GPS, tracking fitness, monitorizare puls, VO2 Max, monitorizare stres și calcul pentru vârsta biologică. Ceasurile dispun de un bezel CNC din ceramică rezistentă la zgârieturi și aflăm că acest bezel poate fi înlocuit cu ajutorul unei chei speciale.
La interior primim baterii de 445 mAh cu autonomie de până la 2 săptămâni, detaliu prin care se confirmă un OS Lite fără suport WiFi sau posibilitatea de instalare aplicații 3rd party. Ceasurile Bugatti au certificare 10ATM pentru rezistență la apă și praf, 10 watchface-uri și suport pentru conectarea la telefoane Android sau iOS.
Doar 600 de astfel de ceasuri vor fi produse și livrate într-o cutie specială fabricată din lemn sustenabil și piele vegană, având sigla Bugatti aplicată peste. Se așteaptă ca livrările să înceapă din octombrie 2021 și aflați că ceasurile sunt parte a unei campanii pe Kickstarter, având un preț de pornire de 899 euro.