Știri despre: Ericsson ConsumerLab pe Mobilissimo.ro

Cum vor arăta cumpărăturile anului 2030: mall hibrid şi 10 obiceiuri de consum din următorul deceniu (Raport Ericsson ConsumerLab)

Cum vor arăta cumpărăturile anului 2030: mall hibrid şi 10 obiceiuri de consum din următorul deceniu (Raport Ericsson ConsumerLab)

Publicat: Miercuri 15-dec-2021 16:40 - Autor: Radu Iorga - Afișat de 1.075 oriAnii 2020 şi 2021 au adus mari schimbări în obiceiurile noastre de consum şi asta se reflectă inclusiv în modul în care facem cumpărăturile. Cum se va schimba asta în următorul deceniu putem doar prezice, iar experţii de la Ericsson [...]
Ce vor consumatorii de la 5G în România și global? Raportul Ericsson ConsumerLab are răspunsuri (Studiu)

Ce vor consumatorii de la 5G în România și global? Raportul Ericsson ConsumerLab are răspunsuri (Studiu)

Publicat: Marți 18-mai-2021 08:55 - Autor: Radu Iorga - Afișat de 1.075 oriEricsson a dezvăluit cel mai nou raport Ericsson ConsumerLab, care arată impactul pe care tehnologia 5G îl are asupra utilizatorilor de smartphone-uri din întreaga lume. Au fost dezvăluite şi aşteptările pe care consumatorii le au cu privire la tehnologia [...]
50% dintre vizionările TV se vor realiza de pe mobil până în 2020, conform unui studiu Ericsson ConsumerLab

50% dintre vizionările TV se vor realiza de pe mobil până în 2020, conform unui studiu Ericsson ConsumerLab

Publicat: Marți 10-oct-2017 16:04 - Autor: Alexandru Stănescu - Afișat de 350 oriEra clar faptul că ne îndreptăm tot mai mult spre consumul de filme şi seriale din mers, judecând după cât de mulţi giga oferă operatorii şi abonamente şi pachete speciale care iau tot mai mult în calcul serviciile de streaming. O confirmă şi cea mai [...]
Cele mai importante 10 tendințe ale anului 2012 În telecomunicații

Cele mai importante 10 tendințe ale anului 2012 În telecomunicații

Publicat: Joi 19-ian-2012 17:19 - Autor: Emil Dragotă - Afișat de 948 oriEricsson ConsumerLab are vechime în cercetare și mă refer la o perioadă de 15 ani în care au studiat modul în care utilizatorii percep și se raportează la produsele IT&C. Programul de cercetare are la bază peste 100.000 de interviuri individuale [...]
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×