Cele mai importante 10 tendințe ale anului 2012 În telecomunicații

Autor:  | Publicat în:  Tehnologie 825 ori
<b>Cele mai importante 10 tendințe ale anului 2012 În telecomunicații</b>Ericsson ConsumerLab are vechime în cercetare și mă refer la o perioadă de 15 ani în care au studiat modul în care utilizatorii percep și se raportează la produsele IT&C. Programul de cercetare are la bază peste 100.000 de interviuri individuale...

Ericsson ConsumerLab are vechime în cercetare și mă refer la o perioadă de 15 ani în care au studiat modul în care utilizatorii percep și se raportează la produsele IT&C. Programul de cercetare are la bază peste 100.000 de interviuri individuale și se realizează în peste 40 de țări și 10 orașe de dimensiuni apreciabile.

Tendințele lui 2012, în opinia lor:

1. Conectivitatea, regina industriei;

Pentru cei mai mulți dintre noi, conectivitatea a devenit la fel de importantă precum aerul pe care îl respirăm. Odată ce s-au conectat la Internet, utilizatorii spun că acesta ar fi unul dintre ultimele lucruri la care ar alege să renunțe în cazul în care ar trebui să își reducă semnificativ cheltuielile.

2. Oricine poate deveni un furnizor de servicii;

Cererea pentru servicii noi este în continuă creștere. Datorită Internetului, atât companiile, cât și consumatorii pot inventa în mod constant soluții noi, cum ar fi aplicații noi, care să răspundă nevoilor curente.

3. Instrumentele de social media redefinesc modul de transmitere a informației și industria media;

Social media este responsabilă pentru apetitul tot mai mare al publicului pentru poze, clipuri video și muzică disponibilă online. în prezent, instrumentele și site-urile sociale ajută utilizatorii să determine cât de relevante sunt știrile pentru ei, oferindu-le un plus de libertate în a le comenta și discuta cu alții

4. Telefoanele mobile joacă un rol semnificativ în viația noastră de zi cu zi;

Din ce în ce mai des, utilizatorii se arată interesați de servicii mobile din zone geografice apropiate sau de servicii locale. în plus, dacă 90% dintre utilizatorii de smartphone-uri chestionați de Ericsson au declarat că nu se despart în nici un moment de telefoanele lor mobile, doar 80% dintre ei au spus același lucru despre bani.

5. Transparența devine mai importantă decât confidențialitatea;

Oamenii încep să se obișnuiască să ducă vieți foarte deschise, în care nu se ascund, și se așteaptă ca și companiile sau alte organizații să aibă un nivel similar de transparență

6. Solucțiile cloud fac lucrurile mai ușor de folosit;

Posibilitatea de a transmite rapid informația de la un utilizator la altul, precum și nevoia de a avea mai multe dispozitive conectate în același timp devin două condiții foarte importante pentru utilizatori, conducând astfel la introducerea unui număr tot mai mare de servicii de cloud. Utilizatorii se simt atrași de această soluție cu precădere datorită ușurinței cu care poate fi folosită.

7. Femeile determină creșterea numărului de utilizatori de smartphone-uri;

Un studiu realizat în 2011 de Ericsson Consumer Lab a arătat că barbații sunt încă cei mai avizi utilizatori ai serviciilor de nișă disponibile pe smartphone-uri, în timp ce femeile folosesc în mod regulat servicii precum cele de telefonie fixă, mesagerie scrisă sau Facebook. Totuși, datorită integrării active a tuturor canalelor de comunicare într-un singur dispozitiv, femeile ajung să contribuie în cea mai mare proporție la adopția la scară largă a smartphone-urilor.

8. Devine mai ușor să face cumpărături;

Studiul Ericsson a arătat că 67% dintre utilizatorii de smartphone-uri sunt interesați de plățile mobile, care trebuie privite în contextul cumpărăturilor de zi cu zi. Astfel, spre exemplu, ele trebuie integrate cu informații despre produse, puncte-bonus sau alte bonuri valorice

9. Totul se conectează;

Serviciile mobile de date audepășit serviciile de voce în al patrulea trimestru al anului 2009, iar în primul trimestru din 2011, ele au ajuns la o valoare de două ori mai mare decât cea a serviciilor tradiționale de telefonie. Utilizatorii sunt tot mai conectați, nu doar la Internet, ci și la toate obiectele care îi înconjoară, de la mașini la automate de bilete sau de mâncare.

10. într-o perioadă de incertitudini, oamenii caută să dețină controlul.

în momente de instabilitate economică sau atunci când au loc dezastre naturale, cum ar fi cutremure, se observă o creștere a interesului utilizatorilor pentru utilități, cum ar fi serviciile de furnizare a apei sau a energiei electrice. în mod similar, o schimbare în bugetul disponibil al oamenilor contribuie la creșterea nevoii utilizatorilor de a controla consumul de servicii.

Michael Björn, head of Reaseach Consumer Lab, a declarat:Utilizatorii s-au obișnuit foarte repede cu aplicațiile pentru smartphone-uri și se simt în elementul lor atunci când le folosesc. Posibilitatea de a avea acces direct către diferite platforme prin simpla atingere a unor iconițe pe ecranul telefonului ascunde complexitatea serviciilor de Internet, iar oamenii sunt astfel mai dornici să exploreze diferite fațete noi ale vieții de zi cu zi care beneficiază de conectivitate, de la rețete culinare la conturi bancare. Studiile realizate de noi în țări aflate în curs de dezvoltare arată, de altfel, că și cei care utilizează pentru prima oară un telefon mobil se transformă rapid în utilizatori de Internet. Conectivitatea este un element tot mai important în activitățile lor de zi cu zi.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×