ANAF şi-a făcut ChatBot; Se numeşte Ana şi iată cu ce ne ajută

468 ori
<b>ANAF şi-a făcut ChatBot; Se numeşte Ana şi iată cu ce ne ajută</b>ANAF intră în rândul organismelor de stat care apelează la AI pentru a uşura interacţiunea cu cetăţenii. Autoritatea şi-a creat un chatbot numit Ana şi la ce ne ajută el aflaţi mai jos. Am mai văzut iniţiative de gen, de la AI-ul Ion

ANAF intră în rândul organismelor de stat care apelează la AI pentru a uşura interacţiunea cu cetăţenii. Autoritatea şi-a creat un chatbot numit Ana şi la ce ne ajută el aflaţi mai jos.

Am mai văzut iniţiative de gen, de la AI-ul Ion pus la treabă de fostul Prim Ministru Nicolae Ciucă acum 2-3 ani, până la RAReş, chatbot folosit de Registrul Auto Roman (RAR). Ei bine, Ana va fi un asistent pentru cetățenii care vor să îşi plătească taxele, amenzile, să obţină declaraţii şi documente. Pe scurt să navigheze în hăţişul fiscalităţii. 

Deocamdată Ana se afla în teste şi urmează să fie implementată în următorul an. Chatbot-ul va oferi răspunsuri prestabilite la întrebări de mare interes şi îi va ajuta pe cetăţeni să îndeplinească obligaţiile fiscale. Sau să afle ce penalităţi sunt, cum declari venituri pe PFA şi aşa mai departe. Ideea este de a nu mai aglomera serviciul de suport şi asistentă cu angajaţi umani.

Modernizarea ANAF din ultimii ani a inclus interacţiunea video pentru înregistrarea de persoane fizice în Spaţiul Privat Virtual, disponibil pe portalul ANAF. Pe viitor contribuabilii nu se vor mai înghesui la ghişee, vor putea efectua discuţii, audieri şi şi întâlniri cu ANAF în spaţiu virtual.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×