După o serie de valuri de reduceri şi campanii de Black Friday 2021, evoMAG ne furnizează astăzi cifre cu privire la performanţă sa în vânzări în această perioadă. Retailerul a înregistrat comenzi de 5.9 milioane de euro şi companiile au generat 17% din vânzări.
Aflăm că valoarea medie a comenzii a crescut la peste 1200 de lei, iar cea mai mare comandă a fost de 500 de televizoare, în valoare totală de peste 400.000 de lei. Ce produse s-au vândut cel mai bine? Televizoarele, telefoanele, laptopurile, plăcile video şi monitoarele. Au mers foarte bine ca vânzări şi SSD-urile, plus accesoriile pentru telefoane. Pe lângă ofertele pentru clienţii din segmentul Corporate, companiile au beneficiat la plasarea comenzilor de aceste facilităţi:
- termen de plată şi limită de credit
- consultanță
- servicii de finanțare
- prioritate în soluționarea situațiilor de service
- livrare gratuită indiferent de valoarea comenzii
- garanție extinsă pentru produsele achiziționate
- înlocuire pe durata perioadei de reparație a produselor aflate în service
Black Friday 2021 a adus o creştere de 5 ori mai mare a vânzărilor de generatoare de curent electric, categoria de produse cu cel mai important avans. Un lucru inedit la acest Back Friday a fost achiziţia cu plata în Bitcoin. Astfel, 1% dintre comenzile din ultima lună au fost plătite în această monedă, valoarea medie a comenzii fiind de 2 ori şi jumătate mai mare faţă de valoarea medie a unei comenzi achitate altfel. Cea mai mare comandă plătită în Bitcoin a implica achiziţia unui televizor Samsung 8K în valoare de 22.000 de lei.
46% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele cumpărate de Black Friday. Cat despre distribuţia demografică, 57% dintre cei care au comandat la evoMAG au fost bărbaţi şi 43% femei. Raportul este mai echilibrat decât în 2020, când 70% erau bărbaţi şi 30% femei. În perioada Black Friday 2021 numărul total de vizite pe www.evomag.ro a fost de peste 1.5 milioane, cu un vârf de trafic în weekendul 12-14 noiembrie 2021, 61% din trafic fiind înregistrat de pe terminale mobile.
Cat despre livrare şi intrarea în posesie a produselor, 60% din comenzile din Bucureşti au fost ridicate din showroom, iar 6% din comenzi fiind expediate prin Glovo. 16% au ajuns la EasyBox. evoMAG a livra până acum peste 95% dintre comenzile de Black Friday.