eMAG Black Friday 2021: clienţii au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut după primele 7 ore

3.500 ori
<b>eMAG Black Friday 2021: clienţii au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut după primele 7 ore</b>La câteva ore după debutul valului 2 de reduceri de Black Friday la eMAG.ro avem un nou update cu privire la vânzările şi cifrele acestei campanii de reduceri. Aflaţi că în acest an clienţii au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut

în primele 7 ore s-au vândut 60.000 de litri de carburant și mai sunt în continuare disponibili mii de litri de combustibilLa câteva ore după debutul valului 2 de reduceri de Black Friday la eMAG.ro avem un nou update cu privire la vânzările şi cifrele acestei campanii de reduceri. Aflaţi că în acest an clienţii au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut după primele 7 ore.

Descoperim şi ca plăţile online cu cardul au ajuns la aproape 60%, cea mai mare creştere din ultimii ani. În plus, aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la Easybox în localităţile în care este disponibil. Au fost înregistrate comenzi importante la produsele din zona de lifestyle, produse pentru casa, televizoare şi electrocasnice, dar şi jucării. 

În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, ceea ce înseamnă o creştere cu 34% față de anul 2020 în aceeaşi perioadă. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi active până nopatea târziu. Iată şi o declaraţie relevanta a CEO-ului eMAG, Tudor Manea:

„Am remarcat trei tendințe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienții s-au obișnuit că online pot comanda orice și pun în coș produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plată cu cardul a atins nivelul record de 60% și arată, pe de o parte, încrederea în comerțul online și, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendință este comanda prin intermediul aplicației că principală metodă de achiziție. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendințe se vor accentua în anii următori și comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienților,”

Iată şi câteva statistici şi cifre inedite:

Curiozități de Black Friday

  • Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande în valoare de 38.185.91 lei, cel mai mic preț din an
  • Pachetul Jameson Hot Tub Ciubăr cu 12 sticle de whiskey și un ciubăr de 8 persoane s-a vândut în primele 15 minute, la prețul de 4.999,99 lei
  • Prima casă vândută online de Black Friday
  • În primele 7 ore s-au vândut 60.000 de litri de carburant și mai sunt în continuare disponibili mii de litri de combustibil

Număr produse vândute după șapte ore de la startul Black Friday

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt:

  • Beauty și îngrijire personală – 123.000
  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 156.000
  • Băuturi și cafea – 48.000
  • Electrocasnice mici – 73.000
  • Fashion – 41.000
  • Jucării – 54.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 53.000
  • Televizoare și siteme audio – 49.000
  • Poduse de protecție și echipamente medicale – 37.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 27.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile – 9 comenzi
  • Aur și monede – 2.4kg
  • Ceasuri și bijuterii – 75 comenzi
  • Servicii medicale – 658 de comenzi
  • Servicii telefonice – 632 de comenzi
  • Imobiliare – 23 cereri
  • Pachete turistice – 935 nopți de cazare

eMAG a dat deja startul valului 3 de reduceri, iar promoțiile pot fi accesate de aici!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×