Brăţara Butonul Roşu pentru vârstnici va fi adusă acasă de către Poşta Română; Ce face serviciul SOS?

4.197 ori
<b>Brăţara Butonul Roşu pentru vârstnici va fi adusă acasă de către Poşta Română; Ce face serviciul SOS?</b>Poşta Română îşi continuă evoluţia în peisajul digital şi după acele lockere stil EasyBox acum contribuie la îmbunătăţirea sănătăţii clienţilor săi. Compania Naţională Poşta Română devine partener de dezvoltare la nivel naţional al programului

Poşta Română îşi continuă evoluţia în peisajul digital şi după acele lockere stil EasyBox acum contribuie la îmbunătăţirea sănătăţii clienţilor săi. Compania Naţională Poşta Română devine partener de dezvoltare la nivel naţional al programului Butonul Roşu. Astfel poștașii vor livra acasă brăţara Butonul Roşu, serviciu de urgenţă/SOS care îl completează pe cel 112.

E un sistem dezvoltat pentru persoane vârstnice, singure, cu risc medical sau aflate în localităţi izolate, rurale. Prin folosirea brăţării abonaţii Butonul Roşu pot primi asistență personalizată sau ajutor în situaţii de urgenţă medicală şi siguranţă personală. Platforma care pune la dispoziţie Butonul Roşu este Teleasistența Group şi a început colaborarea cu Poşta Română, datorită reţelei sale extinse şi care poate aduce la îndemâna celor vârstnici acest gadget.

Acest tip de serviciu avansat a avut succes în Franţa, fiind livrat de Poşta Franceza. Poștașii din România se vor deplasa la domiciliul beneficiarilor, îi vor înscrie în baza de date, unde se va afla şi istoricul lor medical şi factorii de risc. Vor primi tutoriale cu privire la folosirea brăţării, conectată la un telefon, asigurând monitorizarea şi asistența la distanţă. Cu o apăsare de buton SOS, dispozitivul va fi localizat GPS, iar Dispeceratul Medical de Urgenţă va primi acces la datele medicale ale pacientului, care vor fi actualizate permanent, iar familia sa va fi informată de asemenea.

La urgenţe majore se va apela la 112. În funcţie de gravitate vor fi iniţiate protocoluri personalizate. Vor fi chemate contacte de urgență din proximitate, va sosi un asistent medical la domiciliu şi alte măsuri de genul. Beneficiarul va fi monitorizat permanent până se elimină pericolele şi va primi suport ulterior. Serviciul Butonul Roşu a fost testat şi implementat la Bucureşti încă din 2015 pentru 300 de vârstnici de către Crucea Alb Galbenă România.

Apoi a fost extins şi în alte localităţii, pentru alte 400 de persoane. În 2018 Telekom România punea la dispoziţie suportul tehnic şi soluţiile pentru Direcţia de Asistenţă Socială Braşov care includea Butonul Roşu în programul său de îngrijire a celor vârstnici.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×