>Chery intră oficial pe piața din România; modelele TIGGO7 și TIGGO8 sunt disponibile, inclusiv în versiuni hibride

Chery intră oficial pe piața din România; modelele TIGGO7 și TIGGO8 sunt disponibile, inclusiv în versiuni hibride

893 ori
<b>Chery intră oficial pe piața din România; modelele TIGGO7 și TIGGO8 sunt disponibile, inclusiv în versiuni hibride</b>Chery a intrat oficial pe piața auto din România pe 10 iulie, odată cu lansarea a două dintre SUV-urile sale principale: TIGGO7 și TIGGO8. Ambele modele vor fi disponibile în versiuni cu motor termic (ICE), dar și hibride (PHEV), iar producătorul susține

Chery a intrat oficial pe piața auto din România pe 10 iulie, odată cu lansarea a două dintre SUV-urile sale principale: TIGGO7 și TIGGO8. Ambele modele vor fi disponibile în versiuni cu motor termic (ICE), dar și hibride (PHEV), iar producătorul susține că acestea sunt adaptate cerințelor familiilor urbane. TIGGO7 vine cu o configurație standard de 5 locuri, în timp ce TIGGO8 oferă o arhitectură 5+2 și până la 1.930 de litri spațiu pentru bagaje.

Vehiculele prezentate fac parte din primul lot ajuns în țară și vor fi distribuite prin Grupul AUTO ITALIA, partener local al Chery și subsidiar al Samelet. Lansarea marchează o nouă etapă în extinderea brandului chinez în Europa, după Polonia și Grecia. Prețurile de pornire anunțate sunt de 25.990 euro (aproximativ 129.200 lei) pentru varianta pe benzină (1.6 l), respectiv 32.990 euro (circa 164.000 lei) pentru versiunea PHEV de 279 CP.

Chery TIGGO7 și TIGGO8

Ambele SUV-uri au caroserii tip „cușcă” din oțel de înaltă rezistență, cu zone de absorbție a energiei la impact și o gamă completă de sisteme ADAS. Chery susține că sistemul de siguranță al bateriei electrice, numit Guardian, oferă protecție în 2 milisecunde, cu operare între -35°C și 60°C și standard IP68. Versiunea hibridă integrează tehnologia proprie Chery Super Hybrid (CSH), ce promite un consum sub 6,0 l/100 km chiar și cu bateria descărcată.

Pe lângă prezența fizică a modelelor în România, Chery și-a anunțat intenția de a dezvolta aici un hub regional pentru vânzări, rețea de service și servicii conexe. Jochen Tüting, Director General Chery Europe R&D, și Frank Wang, Vicepreședinte pentru Europa, au fost prezenți la evenimentul de lansare din București.

China exportă masiv autoturisme, iar Chery se menține de 22 de ani lider în acest clasament. În prezent, compania are 16 milioane de utilizatori globali, din care 4,5 milioane în afara Chinei. Investițiile în cercetare și dezvoltare depășesc 12 miliarde euro, conform datelor oferite de companie.

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×